• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

jag får plåta med kameran. ´skall ta med mig blommorna till stockholm så om jag kommer ihåg får jag plåta då

• Ab fab

nix, brevid ligger en favvo- la cucina italiana

• Ab fab

Jag åker i morgon på eftermiddagen. Är uppe vid sjutiden. Så blir det middag hemma hos svärföräldrarna.

Lördagen består av shopping. Skall försöka klämma ett par klänningsbutiker, tyvärr ligger det en i varje stadsdel. Vi bor i vasastan. Skall köpa kakeldekor på Kungsholmen. O försöka besöka en ostbutik på östermalm (det vore något för dig Linum). Fika med några vänninor

Middag med gäster hemma på kvällen. Söndag blir det väl promenad o sen opera på eftermiddagen. Verdis Falstaff.

• Ab fab

God morgon

Det är bara att inse.. floristyrket ligger inte i mitt blod Min bukett såg ut som en sopkvast jämfört med dem som floristen gjorde... Men roligt var det. Det blev en rosa sak med tulpaner, ranunkel o några blad. O en strut choklad i buketten. Svärmor blir nog vederbörligen impad.

Linum- hittat ett underbart italienskt fik på Prinsgatan- bar italia. Du kommer att gilla om du inte redan varit där.

Fnissade gott åt att ni tycker jag gör mycket. Jag som tycker jag är ner i lågvarv numera. Då skulle ni känt mig fär några år sen. Numera arrar jag inga stora partyn, researrangerar gruppresor åt vännerna och jobbade 60 timmar i veckan. Numdra zappar jag ju en hel del.

• Ab fab

Blir det för läskigt bauti kommer jag o räddar dig

• Ab fab

Det ligger en sjöräddningsbåt utanför fönstret. Jag tar den... tjoho

• Ab fab

nu är det bara en timma kvar. Sen blir det tåget. Sova

• Ab fab

Mornings. Liten hälsning från huvudstaden.

Addiz välkommen hem. Det låter som ni haft en fantastisk resa. Ser fram emot att se bilder och höra din karaokeversion

Stocholm har varit bra. Vi åkte upp ifredags. Direkt hem till lägenheten o middag med svärisarna. Vi bor i Vasastan, vid Odenplan så det är centralt o bra. Igår gav jag mig ut på promenad o shoppingrunda. Promenerade från Odenplan ner till Östermalm o sen ner mot Operan. Han med några affärer, köpte en klänning till sommaren, ett linne och.. var det något mer... nej det var nog allt. Jo ett par jeans blev det också.

Sen tog ja bussen till Kungsholmen. Fikade på ett ställe där halva personalen var transvestiter. Mycket att titta på....

Väl hemma blev det att klä om till middagen. Men det var trevligt, nio personer fast alla var ju 20 år äldre minst. När de väl gått hem gav vi oss ut på en runda i kvarteret. Försökte hitta nån bra bar men tyvärr är jag inte så haj på barer här.

Idag blir det väl lite hemfix, promenad o sen skall vi vara på operan klockan tre.

• Ab fab

tidig morgon. klockan ringde 0520.. brrr... taxin kom 0540.. men nu är jag snart hemma.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....