• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Tjingeling!

Nibla: Visa var skåpet ska stå!

• FruTez

God morgon tjejer!

Har en fråga, jag måste skicka in en skattesedel till nya jobbet, men va är det för papper och var hittar jag det???

• FruTez

Tack tjejer! Ska kolla länkarna!

Så, det är väl bara jag som är tvungen att jobba heldag... ska sitta här och häcka fram till 17.00!!!

Ikväll ska jag och maken in till stan och gå ut och äta med ett par vänner. Sedan ska vi se filmen "Brudens bästa man" och därefter gå till Avalon och drinka lite! Imorgon ska vi ta det lugnt och åka ut till havet, om vi inte är för bakfulla! *fniss* På lördag ska vi kolla på tapeter och söndag blir det väl att åka och kolla på huset! Fullt upp, men ändå lugnt!

• FruTez

Nibla: Klart du ska köpa blingbling och pryda fingret med så länge! Köp en riktigt glittrande stooor sten!

Abbe: Jag har inte heller arbetslust... men du kan iaf. vara glad över att du bara har 1,5 timmar kvar av arbetsdagen. Jag har 6 timmar kvar!!!!!!

• FruTez

Hej tjejer! Mycket att göra idag! Fast det är gott, för då går dagen fort!

Nides: Jag tycker Carlstens fästningsgrejen låter som en jättekul grej! Ska kolla med maken vad han säger, men jag har för mig att han också gillar Stefan Andersson! Har ni beställt några biljetter än???

• FruTez

Pratade med maken nu... han gillade förslaget med Carlsten! Han föreslog att vi skulle låna husvagnen och sova på Marstrands camping, 10 min. gångväg från färjan! Hehe! Då kan vi ha efterfest där! Han är ju för rolig min man!

• FruTez

Linum: Vet inte om det är fullt på campingen, maken sa det lite på halvskoj! Fast det kanske kan vara värt att kolla upp? Så kan flera sova där? Finns plats för minst 4 i vagnen och sätter man upp förtältet så kan vi fylla på med minst 10 till! Hahaha! Det är säkert fullt ändå! Det är ju trots allt vid populära stället Marstrand!

Yoghurten lät god! *mums*

• FruTez

Förresten, det är fredag den 4/7 och inte lördag den 5/7... så ni bokar rätt!

• FruTez

Okey, blir befriad från mina tunga arbetsbördor (hihi, har inte gjort nått sista timmen, alla andra har ju gått hem!) om exakt 15 minuter! Jag får önska er alla en riktigt trevlig nationaldag och helg! BlåGulakramar till er alla!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....