• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Nides: Åh, jag pysslar gärna, men frågan är bara nääär...

• FruTez

Nides: Kan inte på söndag, vi ska åka ut till huset då... Har inte själv nått bra förslag på dag, men som sagt, vill gärna pyssla snart igen!

Ab: Doften av nytvättat är inte så hemsk!

• FruTez

Vilka länder är det fortf. bra väder i runt Oktober-November? Tänkte på länder som det inte är så långt bort att åka till och som man kan vara och slappa i under en vecka...

• FruTez

Får önskar er alla en trevlig helg, jag är ledig imorgon! Här ska det hippas! Det ska bli kul, det var ju ett tag sedan!

Jag vill passa på att säga (för det har jag glömt) att jag tycker det är kul att läsa om era växande magar, alla ni som bakar bullar! Min mage, den växer bara av alla bullar jag ätit!

Ha en trevlig helg! *vinkar till alla sötnosarna*

• FruTez

Hej tjejer!

Har nu skickat hem min ersättare. Hon var helt trött i huvet och jag med efter en hel dag så jag tyckte att det var lika bra att hon gick hem så att vi kan börja på nya friska tag imorgon! Kommer vara konstigt att inte gå till detta jobbet längre...

Tunisien och Kreta, låter nice! Maken och jag har pratat om att vi ska ta en restresa till hösten, eftersom vi inte kommer att få riktig semester i år. Åka till en sandstrand och bara slappa i en hel vecka, inte lyfta ett finger.... om vi har råd bara..

Frujj: Hoppas att du mår bättre idag, inte kul med bihåleproblems!

Nides: Hoppas att ditt knä är bättre och att du slipper bli förkyld!

Carma: Pyssel, jaaa, jättegärna!! Har bara ingen tid de närmaste två veckorna... sen är jag nog i stortsett ledig! Kommer att få scrappa som "fan" denna veckan. Har två lådor som ska scrappas och tre födelsedagskort som ska göras! Två kort är på beställning och jag blir alltid så nervös, tänk om de inte gillar mitt kort! *brrrr*

Jag har varit såååååå dålig i magen i helgen och även idag... det har bara runnit rakt igenom mig. Tror faktiskt att det var maten på Toscana. Hade det varit alla glas vin i fredags så borde jag inte vara dålig i tre dagar, utan bara en. Jag kan säga att jag INTE kommer att gå till Toscana igen. Gissa vad, de serverade rå kyckling!!!! Den var bara vänd på stekbordet och heeelt rå igenom! *bläää* Tur att vi upptäckte detta så att tjejen som fick det inte åt av den, men ändå. Det är ju nått av de första man lär sig, att man ska akta sig för rå kyckling! (och denna var helt rå!!)

Hoppas ni inte somnat av mitt långa inlägg. Det kommer nog bli fler såna efter att jag bytt jobb... *rodnar*

• FruTez

Hej hej!

Kollar snabbt förbi!

En sak, va sägs om pysseldag tex helgen 4-6 Juli?

En sak till, glöm inte bort vår fikaträff på onsdag nästa vecka!! (det var onsdag va? )

• FruTez

Hej tjejer!

Här kommer ett långt inlägg igen!

Ang. resa, vi tänkte ta en sista minuten nån gång i Oktober/November. Funderade på Kanarieöarna, nån som varit där då? Är som sagt ute efter nått väldigt väldigt ospännande o avslappnande ställe! Hehe!

Är fortf. galen i magen... *bläää* En kompis åkte och köpte Immodium till mig igår... det har iaf. lugnat ner magen så den inte bubblar längre, men om jag säger så här... jag har fortf. en Formel 1 bana i tarmarna! Haha!

Frujj: Var tog det långa mailet som du skulle skicka vägen?

Carma: Väntar på besked ifall den helgen passade som pysseldag!

Nibla: Va jobbigt med fingrarna... Hoppas att alla tipsen underlättar!

Jag vet inte ifall jag kommer hinna in till 17:30 på Onsdag, men jag ska göra mitt bästa!

Jag kommer strax att lägg upp ett nytt inlägg på min blogg om dagen. Vill ni veta va det handlar om ska ni få en liten hint, silikontuttar och Barbie! Så välkommna in och läs!

Pussar på er alla! Jag har hittat ett bra latinskt namn på er:

"undrus barus"

• FruTez

God morgon tjejer!

Kikar in lite snabbt bara...

Abbe: tillhör inte Teneriffa till Kanarieöarna? *förvirrad*

Linum: Du har mail!

Hoppas att alla mår bra! *vinkar*

• FruTez

Jag har abstinensbesvär!

Hur ska jag kunna klara mig utan BT på dagarna på nya jobbet när jag slänger mig in på tråden vid varje tillfälle jag kan nu??? *förtvivlad*

Nides: Du tar inte dö på tråden, bara kul att du skriver! Jag är lite bättre i magen idag... bubblig som faen imorsen, men ingen Formel 1 bana! hehe!

Så, ännu en dag har gått... snart är det midsomar! Många som är lediga imorgon? Inte jag, jag jobbar fram till 17:00. Imorgon har jag ingen upplärning heller så då kommer jag kunna sitta här hela dagen för den som kikar in!

Kram på er! *blöt puss*

• FruTez

Hej tjejer!

Är så glad att det är så många här när jag får chans att hänga här. Min barbie *ehm* jag menar ersättare är ledig idag! Har ni förresten läst min blogg?

Nides: Jag är mycket bättre i magen nu. Fast jag kan ju erkänna att jag är glad att jag jobbar ensam idag, för annars hade jag nog förgiftat den stackarn med avgaser... och då menar jag inte bilavgaser! Hahhahha! Kul förresten att prata sömnen! *fniss*

Linum: När kommer eran post? Är nyfiken på ifall kortet är godkänt eller inte... *nervöst pirr i magen* Hoppas verkligen att de kan hjälpa dig nu efter röntken.

Ab: Mysigt med valp! Va blev det för ras? Jag skulle också vilja ha en liten valp, men maken är ju allergisk så jag får nöja med med att ha honom i koppel! *skratt*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....