• Frujj

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Har ringt vårt försäkringsbolag idag ohc de skickade vidare en order till rått-saneringsfirman. Hoppas de hör av sig snart! Har nojjor att det ska krylla av möss under vasken när jag öppnar dörren dit. Så nu vågar jag knappt slänga några sopor...

• Frujj

Hej
    Vilket underbart väder det har varit idag!
    Jag kommer inte heller på pysseldagen imorgon, behöver oxå lägga lite tid på hus o trädgård och sånt där. Får passa på när det är sånt här gött väder!

Hoppas alla har haft en skön dag i solen!

• Frujj

Hej
    Låter trevligt med fika, tyvärr kan jag varken mån tis eller ons nästa vecka. Tveksamt om tors o fre. Tors är ju helgdag o har planer på att åka till Halmstad, och fredag jobbar jag nog.

Addiz: Skickar postiviv energi *bort med skit o piss-dagen*
    (säger hon som oxå hade en sån dag...)

Kram!

• Frujj

Godkväll!
    Underbart väder idag, gav mig ut på en promenad på rasten, så skönt! Och uppiggande med solsken!

Linum: Jobbigt med ryggen men bra o veta vad det är, då kan man ju åtgärda det på rätt sätt.

• Frujj

Hej på er.
    Härlig dag idag! Det är så vackert vid den sjön som är strax efter Tollered (mot Asås hållet) när jag åker till jobbet på morgonen. Önskar jag hade tid att stanna och ta ett foto... tiden är väl iofs inte det värsta, utan att jag är på "fel" sida E20.

Abbe: Är du arg på din muffinsform får du gärna kasta den åt mitt håll

Tezz: Jag kikar in på bloggen då och då. Typ varannan dag.
    Nån som kikar på min blogg?

En annan fråga.. ni som bor i hus, vad har ni för elavtal? Dags att göra omval för våran del, har kikat en del på Elpriskollen men är för trött i skallen för att få ihop det.

Mmmm är jättegodissugen.. får gå ner o leta efter nåt sött... hihi

Hur mår alla magar i gruppen förresten? Här är det high life hela dagarna, häromdan sparkade han/hon till så hårt att det kittlade ordenligt i armen o jag hoppade till... min arbetskamrat (ja jag har en sådan nu!! *glad*) fnissade gott...

• Frujj

Godkväll. Hade en riktigt lång dag på jobbet idag. Det är kul och jag trivs jättebra. Har en kanontrevlig och skojjig kollega och vi samarbetar hur bra som helst. Känns bara trist att jag inte får/kan vara kvar.

Jag brukar gå in på Tezz blogg och därifrån klicka mig igenom alla hennes länkar =)
    Jossan: Är ofta inne på din av nyfikenhet för bebisnyheter.. inte att den ska ha kommit än men om det är nån rolig gravid-rapport

Carma: Det är enkelt att göra en blogg, och kul för släkten som bor långt bort att kika på bebisbilder. Just den anledningen till att vi har våran blogg.

Ska svara på mail om träffar, kan inte komma på fikat på tisdag bara.
    Kom på att vi ju pratade om lerinpacknings-spa för ett tag sen men väntade på att Nibla och Addiz skulle komma hem. Skickar nytt mail om det snart igen! Kanske inte finns tid innan sommaren? Vi får se!

• Frujj

God afton. Lördagkvällen är väl sådär. Lilleman vaknade med 38,3 i feber i morse och sen blev det bara högre och högre. Gav han alvedon när tempen visade 39,9 men den har bara sjunkit till 39,7! Trots att det är ett bra tag sen han fick alvedonen. Ligger här och flåsar, ögonen rinner och han är bara allmänt kass... usch, stackarn. När är det slut på denna bacillvirusskräphysteri???

• Frujj

God morgon. Ja just godmorgon... har spenderat halva natten på barnakuten *igen*
    Febern bara steg o steg trots alvedon och Ipren... när termometern började närma sig 41 grader så ringde jag o frågade vad man gör.. så sa de att det vara bara att åka in.. så sagt o gjort.. Var hemma kl 5 imorse igen med resultatet en halsinfektion så det var inget "värre" som tur var, men läskigt när febern börjar bli SÅ hög!
    Gissa om vi är trötta idag....

• Frujj

Godmorgon!
    Har just fyllt era mailboxar med två bilder.

Nibla: Gravida kvinnor är vackra, eller hur Carma!
    Puta stolt med magen och bry dig inte om sura tanter som varit för länge på samma arbetsplats.
    Den affären i avenygallerian heter Lovelymama, de har en webbutik med samma namn. Sen finns det en mammabutik på Linnégatan, vänstersidan precis där Linnégatan går ihop med en annan.. hmm Svårt att förklara men ganska nära (mittemot då) Hagabion. Jag är lite dålig på att förklara. Sen har jag massa nätbutiker sparade i min favoriter-lista, hör av dig om du vill ha länkarna!
    Vilken underbar svärmor, blev alldeles rörd när jag läste ditt blogginlägg!

Ska strax åka till jobbet, näst sista dan!! Är hemma med lilleman för mannen var tvungen att gå på ett möte på sitt jobb.. sen kommer han hem och tar över.

Ha en bra dag! I sommarvärmen...

• Frujj

Nibla: Även det företaget som har en reklampelare längst upp på den här sidan + några andra såna har mammakläder. Sen är det ju alltid svårt att handla på nätet men man kan ju kika in utbudet och är det nåt man blir helt kär i så är det ju bara att testa, man får ju skicka tillbaka!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....