Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Visst är det bra Tezz.
Hur är det i huvudet?
Visst är det bra Tezz.
Hur är det i huvudet?
God morgon mina vackra damer,
Idag så skiner solen igen och jag mår bra, förrutom att jag är fruktansvärt nervös/förväntansfull inför min utveckling samtal idag.
Tjejer, ni få inte gå o bli sjuka nu. Ni få ta hand om ER.
Igår blev det långpromenad med min man. Det var riktigt skönt. Vi gick förbi rödasten bla. Så vacker precis när solen höll på o gå ner.
Jag önskar jag hade kameran med mig. Tog några bilder med mobilen jag få lägga in de sen.
Angående fika nästa vecka, Jag kan inte på måndag och onsdag.
Fredag däremot funkar bra för mig. Hur är det är alla lediga då???
Jag kanske kan...
Låter bra Abbe. Kul med såna dagar.
Själv var jag på Utv.samtal. Jag tyckte att det gick bra...
Vi pratade om allt möjligt, bla. om ER. hahahha Linum's M hade berättat om oss.
Nu ska jag hem och göra ett kort till min kompis. Bara för att...
Kram på ER
Hej hej,
Sitter på en tråkig kurs.. blä...
Linum: kul att du känner dig bättre. Måste kännas bra att du vet vad det iaf.
Carma: skööööööööööönt med ledighet. NJUT!!!!
Addiz och Frujj: hoppas att det känns bättre idag.
Ab och tezz: wazzup`??
God morgon tjejer?.
Fredag!!! Såååååååååååååå skönt, men jag är ovanligt trött idag. Jag tror att det är för det är snart lingonveckan.
Igår kom jag hem, var så hungrig så det blev ingen matlagning utan gotte taimat. Mums?.
Efter det så gjorde jag i ordning ett kort till en gammal arbetskamrat som ska flytta till stockholm.
Efter det blev en kort promenad bort till Sandarna där jag hämtade min packet ifrån H&M. Men jag blev inte så impad av det jag hade beställt så hälften åker tillbaks.
Idag efter jobbet blir det shopping på Arkivet med Tezz. Det suger i stämpeltarmen. Jag har gjort en lång lista på saker som jag måste inhandla. Ska försöka hålla mig till den bara.
Imorgon är det Ikea och sen 40 års kalas.
Och på söndag ska jag på brunch med mamsen.
Apropå bröllopsbildsvisning hos carma har jag inget koll om jag kan. Måste inhabdla en kalender idag. Klarar inte mig med outlooks calendern bara. Ännu en sak jag måste köpa idag.
Och jag har allas blogg på bloggkoll, även länkat till er alla som har blogg på min blogg. Hi hi
Och ännu en kompis har förlovat sig. Han gick ner på knä när de var i köpenhamn för att fira deras 6 månaders dag. Så mysigt. Ska träffa henne nästa vecka föratt börja planera. Spännande. Jippi!!!
Oj nu tittar solen fram?
Ab: tack så mycket för erbjudandet? tänkte jag ska köpa en "ordning & reda" almenacka. Tycker att de är himla snygga. Om jag tycker att den är snygg så kanske den följer med lite oftare.
Hångel, shopping, glass och glada vänner är bästa medicinen mot nedstämdhet.
Linum: usch va tråkigt med M's mamma. Hoppas att hon blir bra snart och du också för den delen. Diskbråk är ju inte så himla roligt att dras med.
Bauti, den 2:a maj kan jag tyvärr inte. Men kanske på lördagen. Du få gärna skicka adress.
Tezz: på Panduro så har de jätte roliga lådor som man kan scrappa på om jag inte minns fel.
jag skrev förra inlägget innan jag sprang på mötet innan 11 alltså.. men jag hade inte tryckt på send...
JAg minns den tiden då jag både pryd och blyg iaf. Jag är varken eller nu.
Oh tezz vilken bra blogg!!!!
Me likie!!!
Tezz: var det billigare på nätet??