Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Aha... då är vi nog inte hemma före det. Men då tittar jag bort till dig nästa vecka. Skall bara lämna en grej
Aha... då är vi nog inte hemma före det. Men då tittar jag bort till dig nästa vecka. Skall bara lämna en grej
Suck ingen här idag... jag vill ju inte arbeta
Hoppas helgen varit bra. Jag var en snabbis på after worken här på jobbet. Helt ok, racingtema på allt o ink ljudet från Bananpiren . Åkte hem o drack skumpa med R på balkongen när han kom hem från Paris.
Lördagen åkte vi till Landskrona, vi missade Ven-färgan så det blev Helsingör istället. Pilsner o röd pölse på torget var inte helt fel. Sen hem till goda vänner, fotboll på lokala krogen o trevligt i allmänhet. (Konsthallen i Borstahusen var riktigt bra. Reutersvärdsutställning på gång nu. www.pumphuset.net)
Igår åkte vi hem rätt tidigt. Handlade blommor till trädgårde, käkade lax på laxfabriken i Falkenberg. Hem o hann rensa rabatter innan regnet kom. Dödade sniglar (de jäklarna har kommit nu....grrrr....) Sen zappade jag i lugn o ro, läste inredningstidningar o gjorde badsalt.
Idag väntar 90 mintuter manikyr... nice! Vi skall till Elisabetsskolan via jobbet.
Veckan för övrigt är lugn. Mesta delen jobb. Midsommarafton med goda vänner på Onsala och naturligtvis... SATC på lördag !!!! Tjohooooo
Frujj- hoppas du mår bättre.
Tezz- Kreta kan vara riktigt bra. I Tunisien hade vi öppet nästan året runt men från novemeber var det nästan bara golfare. Jag gillar Tunisien riktigt mycket men jag vet också att det finns många som har svårt för Tunisien som turistland.
Carma- tittar förbi i morgon om det är ok
laddad inför lördag? Jajamänsan. Funderar på val av skor o handväska
Nibla- stackare. Läskigt med fingrarna. Hoppas de kan hitta något som kan hjälpa dig.
Kul med förändringar hemma. Jag måste verkligen titta förbi o kolla in ditt nya kök också *nyfiken*
Linum- låter som en fantastisk tackmiddag för toastparet.
Midsommar kommer att firas på Onsala med goda vänner. 40 personer, sill-lunch, dans kring stången o lotterier o sen grill som avslutning. sen är det filmpremiär lördag... tjohoooo
Linum- när har du semester?
Linum- har ett grymt recept på jordärtskockor. Kokade i honung o smör. 1700-tals recept från Gunnebo. Hur gott som helst
jag skall leta genom m ina gamla allt om mat
o jag har skjortan på avigan idag....
God morgon
90 minuter manikyr. Jag har Barbierosa naglar- päronbugg ungefär. Elisabetskolan är klart värt ett besök. 220 kr för 90 min behandling. De öppnar igen i augusti. www.elisabethskolan.com/
Tezz- långa inlägg. Me likie! Det är ju så himla kul att läsa om era dagar. Hoppas ni hittar en bra resa. Om ni reser september- mitten av oktober kan man oftast hitta rätt billiga charterresor. Sen kommer höstloven o då är det dyrare igen.
Jag har ju lite kontakter i branchen som brukar skicka runt rabatterade resor i september. jag skickar över till dig då
Linum- Vi skall åka till Tunisien nästa år. jag vill ju så gärna visa R mitt Tunisien även om han redan varit där.
När jar du semester?
Frujj- ser fram emot ditt mejl
ungefär som jag har då. 29-31. så lång semester har jag inte haft på jättelänge. 3 veckor känns enormt skönt.