• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

stackars nides.. ta dö på tråden så

ta hand om dig o hoppas du blir piggare. Men även om du inte hinner ta en drink så sitter vi på Avalon tom 1730

• Ab fab

jag jobbar i morgon. Jag trodde vi hade halvdag i morgon men så var det tydligen inte. Så förmiddagen jobbar jag, eftermiddagen kanske är läge att använda flextimmarna.-)

• Ab fab

Mornings

-linum det är du själva f-n att det inte bli bra i din rygg. Vad sa de på röntgen?

-frujj. Exmän... hmmm... tonåringar... hmmmm. Hoppas det lugnar ner sig och att ni hinner få en stabilare relation framgent. Som du så klokt säger är visa dagar viktiga i framtiden, hoppas den andre också kan inse det. O du - långa mejl är bra. Vi är bra på att lyssna

-addiz. Hoppas du kryar på dig. Vi har saknat dig o undrat var du var.

-tezz. är du bättre nu? Annars är det nog klokt att gå till doktorn om du varit dålig så länge (det är väl en vecka nu?)

Igår var det en lugn dag. Bakade när jag kom hem, tog hand om R (han var lite klen) o tittade inte på fotboll. Jagade sniglar o läste istället

• Ab fab

carma- du skickade ju ut ett kollage med bröllopsbilder gjort med ditt nya dataprogram. jag sparade ner det (för jag tyckte det var så fint) men lyckades få något fel på det. Kan du skicka det till mig igen?

• Ab fab

Nix- du dödade inte tråden.

Om ni kan ha semester i slutet av augusti/början av september fick jag precis specialerbjudande från en researrangör. Inte ospec utan specificerade hotell o himla bra pris. Finns i mejlen

• Ab fab

Hihi.. jag förstår om J var förvirrad.-)

• Ab fab

idag skall mamma hämta sin valp så nu ör det dags för Knut att komma hem. På lördag skall jag hälsa på.

• Ab fab

bauti- sätt kransen på sned o ha en härlig helg.

jag lovar att ta med bilder på Knutte nästa vecka

• Ab fab

det är en blandras men til 3/4 cockerspaniel

• Ab fab

bauti- förresten. Vilka fina bilder på bloggen på dig o din syster. Gillade dem jättemycket

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....