• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Linum då kan få hjälpa mig med pucko-Telia. deras kundtjänst... jeeeeesuus.

• Ab fab

Det är väl det som är charmen med mänskligheten- att vi alla är olika

• Ab fab

du skall få läsa det svar R fick från deras kundtjänst...

• Ab fab

jag brukar bjuda på fika när jag slutat på jobb. (frukostfralla, ost, skinka etc brukar vara populärt fast du bakar ju så bra) Kolla med din chef hur de har tänkt sig så ni inte handlar dubbelt. de kommer väl lämna present till dig

• Ab fab

hihi... hittade en om Beverly Hills (TV serien) där du kan få fram vilken av karaktärerna du är. ´

o tur att du bar aär 40% Ernst- då kanske du slipper de håriga tårna

• Ab fab

det är alltid då man skall byta jobb- så man får höra att de kommer att sakna en. Inte vänta tills de blir glada av att man slutar. Det är bra att boosta självförtroende med lite avskedsord- ta med dig dem till nästa ställe. O som Linum säger- nu vet du ju att du gör ett bra jobb.

• Ab fab

Glad midsommar till er alla! Speciellt till Linums M. Gratta honom ordentligt.

Nu far vi till Onsala för extremtraditionellt firande.

Nides- syns i morgon. Jag skall ha rosa skor

• Ab fab

God morgon
    hoppas ni inte blåst bort i stormen. Vilken häftigt åskväder det var igår. Det blixtrade rejält igår kväll hemma i förorten.

Midsommar har varit trevligt. Hysterisk traditionellt firande i fredags. Sill-lunch och snapsvisor, dans kring majstången, jordgubbstårta, grillkväll. På lördagen blev det en lång o skön morgon, lunch hos mamma. Jag hälsade på Knut o är kär. Så söt!

Sen blev det filmpremiär (tack snälla Nides). Underbar film. Snyftade glatt i salongen. Sen blev det Vasastan o sen vidare till Lipp för vin och prat.

igår var det mest hempyssel. Fylla på kylsskåpet, städa och fixa saker. Men det blev också tid för söndagstidningar, sova middag o zappa på TV.

veckan består mest av jobb. träning ett par dagar, fika onsdag naturligtvis, after work på fredag, släktfika på landet, sommarbrunch på söndag.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....