Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Grattis Carma. Hoppas du får smaskig tårta idag (inte för mycket socker så du orkar jobba )
Konferensen i New York är okejad. Jippi. Nu skall vi bara se till att jag får följa med.
Grattis Carma. Hoppas du får smaskig tårta idag (inte för mycket socker så du orkar jobba )
Konferensen i New York är okejad. Jippi. Nu skall vi bara se till att jag får följa med.
Nides- vi hade jättetrevligt. vasastan var helt ok men sen sprang vi ihop med några gamla vänenr på lipp. var hemma två- tyckte jag var duktig
det blev ju en o annan Coso (gillade verkligen kommentarerna i filem om drinkarna *s*) o sen lite vin på Lipp. var hyfsat pigg igår trots allt.
hoppas på att det blir en dag extra i NY- jag behöver ha ett o annat möte med lokala representanter. Men kvällarna är mina- et blir besök i SATC-butiken o en guidad tur i SATC-land
nix- har inte trean men jag tror jag såg det när sista avsnittet gick. ja om det är samma program. var det en repris
att du orkar ha födelsedagsfika Carma. ligg på divanen o låt gästerna ta hand om dig!
bauti- puss
att du orkar ha födelsedagsfika Carma. ligg på divanen o låt gästerna ta hand om dig!
bauti- puss
God morgon
gjorde inte mycket nytta igår. Köpte alldeles för dyrt tyg till en sjal (till bröllopet jag skall på i sommar- 498 kr. brrrr) Sen frös jag mest o åkte hem.
Lagade mat (grillad haloumi, ingefärssås, qunioasallad. förresten.. hittade en fryst grönsaksblandning på ICA. Sparris, broccoli, spenat o vitlöksblad- hur god som helst. Det var ICA:s egen).
Sen låg jag i soffan o zappade. Tittade på sommartorpet- inte min tekopp alls. Sen blev det Foyle's war men tröttnade på det med.
Idag är det möte mest hela dagen tror jag. Träna efter jobbet.
Tezz- va kul. Det är ju ett väldans gott betyg att bli plankad.
förresten - läste annan tråd (jag vet.. vilken svikare jag är *s*)
inte visste jag att om man var värdpar så skulle man vara en slav i ett år och hela tiden ha leende på läpparna...
www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2974859.html