• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Grattis Carma. Hoppas du får smaskig tårta idag (inte för mycket socker så du orkar jobba )

Konferensen i New York är okejad. Jippi. Nu skall vi bara se till att jag får följa med.

• Ab fab

Nides- vi hade jättetrevligt. vasastan var helt ok men sen sprang vi ihop med några gamla vänenr på lipp. var hemma två- tyckte jag var duktig

• Ab fab

det blev ju en o annan Coso (gillade verkligen kommentarerna i filem om drinkarna *s*) o sen lite vin på Lipp. var hyfsat pigg igår trots allt.

• Ab fab

hoppas på att det blir en dag extra i NY- jag behöver ha ett o annat möte med lokala representanter. Men kvällarna är mina- et blir besök i SATC-butiken o en guidad tur i SATC-land

• Ab fab

nix- har inte trean men jag tror jag såg det när sista avsnittet gick. ja om det är samma program. var det en repris

• Ab fab

att du orkar ha födelsedagsfika Carma. ligg på divanen o låt gästerna ta hand om dig!

bauti- puss

• Ab fab

att du orkar ha födelsedagsfika Carma. ligg på divanen o låt gästerna ta hand om dig!

bauti- puss

• Ab fab

God morgon
    gjorde inte mycket nytta igår. Köpte alldeles för dyrt tyg till en sjal (till bröllopet jag skall på i sommar- 498 kr. brrrr) Sen frös jag mest o åkte hem.

Lagade mat (grillad haloumi, ingefärssås, qunioasallad. förresten.. hittade en fryst grönsaksblandning på ICA. Sparris, broccoli, spenat o vitlöksblad- hur god som helst. Det var ICA:s egen).

Sen låg jag i soffan o zappade. Tittade på sommartorpet- inte min tekopp alls. Sen blev det Foyle's war men tröttnade på det med.

Idag är det möte mest hela dagen tror jag. Träna efter jobbet.

• Ab fab

Tezz- va kul. Det är ju ett väldans gott betyg att bli plankad.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....