• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Hej Linum! Hoppas verkligen inte att det är diskbråck! *buhu* Skönt med söta kissemissar som kurrar!

• FruTez

Linum: Grattis till 6 månadersdagen! va såg ni för film?

Addiz: Välkommen tebax!! Vill höra allt om er resa nästa gång vi ses!

Ab: Nä, jag har inte ringt... sista ansökningsdagen är ju inte förräns onsdag nästa vecka, men så har det ändå gått två veckor sedan jag skickade in så det känns ok att ringa och "tjata"! Ska fundera ut lite vad jag ska säga och så ringer jag idag eller imorgon. Beror på hur mycket det är att göra. Idag är det full rulle! Tack för att du håller ordning på mig! Hihi!

För alla som undrade: Bröllopsfikaträff hos Bauti är nu på söndag den 13e kl: 15:00! Ska bli kul att få träffa er alla igen!

• FruTez

Oj va hände? Tomt inlägg!

Linum: Maid in manhattan är ju bara så söt! Jag pratade faktiskt med en kollega om just romantiska komedier. Försökte göra en lista, är det några andra absolut måsten som jag missat?

Maid in Manhattan
    Hur man blir av med en kille på 10 dagar
    The weddingdate
    The Weddinplanner
    The Holiday
    Love Actually
    Notting Hill
    Never benn kissed
    Min stora kärlek
    Sweet home alabama
    50 first dates
    13 snart 30
    Just like heaven
    View from the top
    Hemma bäst
    Rumor has it (ryktet går)
    Along came Polly

• FruTez

Linum: Åh, dom är ju också så bra! Hihi! Förresten, är det varmt eller kallt ute? Sitter här och kikar ut, men ser bara asfalt och smog... hehe!

• FruTez

Frujj!!!! Din lilla skvallerbytta!

Som jag sa till dig, jag har sagt att jag ska ringa imorgon, men när om det blir 9 på morgonen eller på kvällen... *fnissar och lirkar mig undan*

• FruTez

Ab: Tack för länkarna!

Jag kommer till Bauti på söndag! Hoppas att alla kan komma!

• FruTez

Nibla: Välkommen hem!!! Låter som att ni haft en riktigt trevlig semester! Är du brun som en pepparkaka nu?

• FruTez

frujj: Har du inte gått till simmingen än? *lägger armarna i kors*

• FruTez

Frujj: Hur blev det, har du skrivit ut allt själv?

Nibla: En sak kan du iaf. tröst dig med, du är garanterat brunare än vi andra!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....