• Nides

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Åh så gott med kina puffar. Det är rikting varmt idag....
    Härligt!

• Nides

Det är såååååååååååå varmt ute... hade det vart igår hade jag tyckt, guuuuuuuuuuud va underbart men idag är jag alldes felklädd. :(

Tezz: var ska vi mötas? Måste bara i till Åhlens o köpa en dagkräm....

Förresten vad använder ni för märke??

• Nides

oj oj oj va fancy!! Jag vill börja använda lite bättre saker. Har använt biothereme förrut men inte varit 100% nöjd. Så jag tänkte åka till åhlens o be de inspirera mig. Tänkte prova clearens eventullet!!

• Nides

Nej nu ska jag kleta på lite mascara så jag inte se så död ut... och sen ska jag bege till stan.

Ha en underbar helg!!

Puss på ER

Tezz: hör av dig om du hinner med den tidigare bussen.

Hej hej

• Nides

God morgon,

Hoppas att alla mår bra. Frujj va tråkig med lilla sötnosen.
    Hoppas att han blir bra snart.

Nibla: jag läser din blogg.

Jag har som sagt alla era bloggar på bloggkoll.com, dessutom länkat till de ifrån min blogg.

Ab: Angående loppisbordet, ska stå på kommersen den 10:e.
    Om jag visste tidigare så hade jag inte boka bord där. Men jag har itne fått någon bekräftelse ännu.
    Har rensat massor i helgen. Vi har flera lådor med "skräp" som ska säljs.

Linum: tack? Behöver det i massor!!!

Tezz: Japp se bara mig glida på isen.. usch.

Bilder kommer senare.

• Nides

God morgon tjejer,

Vilken fantastisk morgon. Solen skiner och jag känner mig inte minsta sur eller grinig. Har nämligen vart så arg de senaste dagarna utan någon särskilt anledning. Men nu är jag inte det.

Det roliga idag är att jag kan komma o fika med Er men det tråkiga är att min kompis farmor inte mår bra och det är därför jag inte kan träffa henne.
    Så först ska jag iväg och lämna tillbaka min skärare som jag köpte för dyra pengar för att sen bege mig till InEx för att köpa samma skärare för 70 kr mindre. Sen ska jag köpa en kalender.
    Ska boka bord på lördagen den 24 så vi kan bjuda ut mamma så jag kan komma den 25. Jag har ju missat alla bildvisardagar hittills.*skäms*

Bauti: Sååååååååå spännande med öppning.

• Nides

Linum: Smakade sushin bra???
    köpte med mig oxå. Skulle smaka på det tänkte jag (för första gången). Men jag tyckte väl inte så mycket om det. Men J tyckte att det var gott.

• Nides

Hej linum....

Idag ska jag till grand parfymeri o shoppa loss... är det nån som behöver nåt särskilt där. jag har i enjoyhäftet 20% rabatt som jag kan bara utnyttja en gång. Så säg till om det är nåt i parfym, smink eller krämer som ni behöver.

• Nides

Linum: ska bli!!! Hur mycket brukar de ligga på?
    Nej ingen träningsvärk idag.. hi hi.. och o ja, ramlade så många ggr. Jag är ju så du i huvudet oxå, hade kjol på mig igår men korta tajts under... det var kallt och det var inte så himla kul och glida på knän. Men annars skit kul. M sa att hans knän skulle svullna!

Apropå mascara, fick jag ju tipset på att jag också ska köra på brun mascara? eftersom jag är ganska ljus i hyn så kan jag ta jätte mycket mascara då utan att jag ser översminkad ut. Kul va?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....