Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Fika. Ja tack. Men vi får se hur jag ligger i planeringen. Det är inte så långt kvar nu!!!!!!!!
Fika. Ja tack. Men vi får se hur jag ligger i planeringen. Det är inte så långt kvar nu!!!!!!!!
Hej darlingar!
Idag skall vi till Wella och prata. Hoppas på att få med MASSOR av prover.
Ang fika så hade jag gärna följt med. Frågan är bara om jag har tid. Bestäm ni så om jag dyker upp så gör jag det.
Linum: fy satan för diskbråck. *skickar över en disk med bra grejor på istället*
Själv så sitter jag fortfarande å kliar mig. Det har nu gått 4 månader och jag blir totalt skogstokig. Har äntligen fott remis till hud. Undra om dom kan fixa dettta. Har tänkt på att gå och få akupungtur, värt att försöka.
God kväll mina damer
En sådan underbar dag
Man blir totalt lycklig.
Har lite hjärntorka (som om det skulle gå å torka något som inte finns )
Hej
Sitter här on har nog blivit smittad av Tez, börjar kraxa och hostar upp lungorna på nätterna.
Min dator är på sjukhus. Han har fott en mask eller ett virus .
Så det blir inte mycket till internet för min del nu, inte för att jag har tiden direkt.
Ni vet att ni är välkomna den 2 maj till salongen, vi kommer även ha öppet på lördagen!
Hej!
Har nu fott en helt ny dator av min privata datorsyport. Han bytte ut hela skiten i datorn så nu har man änna graderat upp sig.
Hoppas ni har en god lördagkväll!
Hej
Såg att ni skulle fika i morgon. Ni får ha det så gött. Jag hinner inte.
Som grädde på moset har jag fott ett stenskott som täcker HELA vindrutan, det är bara att beställa tid för byte.
Hej
Sorry att jag inte svarat på mailet Carma. Men jag skall nog lyckas komma om inte kursen redan börjat och det är just då.
Lite mycket i huvudet nu. Känns som om jag bara virrar runt utan att uträtta något.
Det är bara 3 DAGAR KVAR!!!!!!!!!
Jag har inte kännt efter. Men det känns skrämmande att öppna. Så många tankar. Men jag försöker se det possetiva.
Lite svårt att backa ut nu, Kungsbacka Posten har en stor annons idag och på lördag som vi har satt in.
+ alla flygblad vi har delat ut.
Godagens *vink vink*
Nu är Lilla Salongen invigd!!! *pruu prrru pruuuuu, itutan:
Det var allt lite folk som ramlade in hos oss. Hade kunder igår och idag. Jag fick till och med sålt ett smycke som jag hade gjort.
Så om ni skall klippa, slinga, färga, permanenta, göra naglar mm. så vill jag inte veta av att ni smiter till någon annan salong
P är på svensexa så jag har ensam kväll idag, skönt. Skall passa på att slappa ordentligt.
Ha det så länge!!!!