• Bauti

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

God morgon

Frujj, om du skall ha ett fat i betong så är det ingen hitt att lacka det. Det kommer flagna av. Jag gör faten i lera så dom är glasserade.

Skall iväg till Wella och skälla ut dem. Vi fick inte varorna för än på fredag kl. 11.30. Säljaren stängde av telefonen efter vi ringt en gång. Jag är SÅ arg på sättet att behandla sina kunder!!!
    Dom kommmer garanterat bli varma om öronen efter mitt besök.

• Bauti

Hej

En snabb titt innan det är dax att bege sig till salongen.
    Som ni märker så har inte tiden räkt till för att hänga med er . Hade vi haft internet på salongen så hade det inte varit några problem, men nu är inte fallet så.
    När jag kommer hem på kvällarna så är jag helt slut.

Hoppas alla har det bra med loppor och bullar och allt vad det nu var

Tänker på er ialla fall varje dag *släng kyssar*

• Bauti

God morgon.

Sitter här med en Hönökaka i högsta hugg och en kaffe i andra handen.

Snart skall mina hemska hyresgäster flytta. Dom frågade varför dom skall betala två elräkningar. Jag förklarade att ena är nätägaren och andra är elleverantören. Förklarade oxå att jag brukar slå ihop dessa två då de kommer samtidigt, men denna gången blev det inte så.
    Skall bli SÅÅÅÅÅ skönt när dom e väck.

• Bauti

Hej

Höll inte på att komma hem idag . Blev avprejad TVÅ ggr på vägen hem. Satt i telefon med polisen efter det och angav den ena föraren som var antagligen full.
    Så skakis när jag väl var hemma så P gav mig en styrke tår. Den värmde gött.

Har sålt två halband idag med god förtjänst

Trevlig helg på er.
    Vi skall tillbringa morgondagen på utsidan med att pyssla i trädgården.

• Bauti

Tezz
    Lycka till nu!!!!!
    Håller turtummarna för dig

• Bauti

God morgon!

Idag skall jag på möhippa. Jag känner paret som skall gifta sig genom P. Så lite kul att träffa tjejerna innan bröllopet.

Och innan dess så skall jag och fixa mina naglar. Trot att det blir ljusblå glitter denna gång. *tindrar med ögonen när jag tänker glitter*

• Bauti

Nu sitter ni och grillar
    Själv skall jag smaska på färska räkor som maken har köpt till mig

Ab
    Det finns en affär bakom gamla Sheraton som syr skjortor till både dam och herr.

Addiz
    GRattis till inkomsten (kan man säga det?)

• Bauti

Hej

Det känns som om jag bara glider längre och längre ifrån er. Tänker iallla fall MASSOR på er.

I morgon så bär det av till Falun. Det skall ju hållas bröllop där på lördag, så det skall bli skönt med en mini semester.
    Jag har iallla fall paxat för att gå på Carl Larssons gården. Är inbiten konst kollare (blev runtsläpad på SAMTLIGA konstgalleri/museum när jag var liten).

Så trevlig helg på er!
    *kastar iväg ett ton pussar*

• Bauti

Nibla
    Tack för rekomendationen i inlägget ang. frisör

• Bauti

Hej!
    Hemma efter en tredagarsbröllopsfest. *phuuu*
    Det var kanon för utom att det bara tar 6 timmar enkel väg.
    Men alla glada och nöjda

Skall skriva mer på min blogg om händelserna mm.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....