Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Har hittat ett jättefint hus! Mellan Mölnlycke och Lindome.
Vill bara kolla vad vi har för möjligheter innan vi ens åker och kollar på det.
Har hittat ett jättefint hus! Mellan Mölnlycke och Lindome.
Vill bara kolla vad vi har för möjligheter innan vi ens åker och kollar på det.
Tezz: Det är nog sån jag var förr... Jag kan vika mig dubbel och lägga pannan mot knäna, gå ner i spagat etc. Det är inte så bra säger de som kan det där...
Hus=jättefint, lagom stort, plats för missebarnen, ingen trafik. Kanon helt enkelt. Och vi som inte ens skulle ha hus... Imorgon har vi möte med banken för att kolla hur mycket vi kan låna.
Bauti: Ligger i Djupedala, Mölndal. Heter Strömvägen 10. Jättefint!
Abbe: Tack! Kritisk hjälp är alltd bra! Mina föräldrar (husägare sedan 30 år tillbaka) ska åka med och kolla. Pappa har byggt hus i 40 års tid och mamma har hållit på med elfrågor i 20 år.
Litet fel med huset bara... det är ju ett hus. Vi som skulle ha en lägenhet. Och så måste man ha två bilar. Men det ligger ju så mysigt! Och är alldeles perfekt inuti!
Inlägget var ju till bauti då...
Altanen är bara att tvätta rent och måla om. Något måste man ju ha att göra. Visst är köket fint?!
M har nog lite svårt att åka moppe ut till Volvo PV... Han har ju fått nytt jobb, så det blir väl till att fixa en bil till sedan. Han blir så åksjuk när han åker buss. Undrar om jag smittar?..
hihi... Det tar 2 timmar (enkel väg) från Kallebäck, så då tar det nog inte kortare tid från Lindome...
Godmorrn
Har stapplatfram och tilbaka till sjukgymnasten (300 m bort). Nu har jag mer kramp än jag haft innan... Hon var i alla fall väldigt trevlig!
Idag ska vi till banken och kolla lånmöjligheter.
Grattis Addiz!
*kastar tillbaka konfettin jag fick på mig i tisdags*
SEB var inte villiga att låna ut till hela beloppet. Vi har ju inget sparkapital, så det skiter sig. Ska givetvis kolla med andra banker också.