Fikasugna GbgFruar träffas igen....
jag var ju bortrest större delen av november men var det inte något snöfall?
jag var ju bortrest större delen av november men var det inte något snöfall?
Hörde på radio om snön... bisart...
Bauti- ser fram emot VIP inbjudningarna;-9
MUS- använder deras grymma ögonpennor. De är mjuka o enormt bra enl amatörmålaren Abbe
God morgon
shoppade konst igår. hur kul som helst. blev några riktigt bra saker.
ni som scrappar- hittade en blog med några idéer
husmusen.blogg.se/
Gå hem o var sjuk Tez- sitt inte kvar på jobbet! Det är är inte bra att plåga sig.
Addiz- synd att vi inte ses på söndag men vi kanske träffas 20.
fasiken-- skar mig i fingertoppen igår. litet jack. mycket blod, stort plåster. o svårt att skriva
tack, det behöver jag. stort o klumpigt plåster på vänster ringfinger. O jag har ju lite fel på blodet så det koagulerar inte som det skall. Liten fontän ur fingertoppen igår
God morgon
bauti- va roligt. Jag ser fram emot att få vackra naglar. Du får ordna BT-dag för oss där. Tyvärr är jag kass på hemsidor men lite layout o korrektur kan jag hjälpa till med
Igår var stora hemfixardagen. Pep hem, städade övervåningen, dammsög, bäddade om o sådär. Veckohandling, röji köket.. japp det var så spännande det blev igår. Somnade som en gris 22 med boken på näsan
Vilken härlig morgon. Så vackert!
lugn kväll i kväll. Glöm inte titta på talang 2008 i TV4. Min kör är ju med Räkor o soffmys tror jag
Bauti- sidan såg ju helt annorlunda ut idag. Snygg. Hittade bara en grej att ändra (f.d gourmet verkstan) skall vara (D.D Gourmetverkstan)
Ta hand om dig Tezz- gå hem o ät honung!
(f.d Gourmetverkstan)
menar jag ju
har du ringt på jobbet??????????????????????????????????????
Skönt att det tar sig framåt L. har du sett little miss sunshine? Inte helt nu men gillade den verkligen. O du gnäll så mycket du bara orkar. Jag tycker verklgien synd om dig.
vi har totalt crash hemma vad det gäller telefon, tv o dator. suck, bredbandet har brakat ihop rejält. Så fick inte se dirty sexy money igår. Någon som såg?