Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Hej på er!!!
Skall iväg å lämna bilen på koll. Den vill inte alltid som jag.
Hoppas ni har det gött i sommarvärmen.
Hej på er!!!
Skall iväg å lämna bilen på koll. Den vill inte alltid som jag.
Hoppas ni har det gött i sommarvärmen.
Hemma igen efter en härlig dag på Allum. Gillar det stället alltså.
Imorgon bär det av till Amundön hela dagen med tomteverkstan. Skall bli skönt att sitta vid havet en hel dag.
Bilen får komma på återbesök till läkaren. Ior hade fel på två av sina orgoan. Dock inget dyrt. Hette något konstigt, men det skall iallla fall byta till nytt.
Tez
Hihi ja just det, så hette dom
Hej!
Idag så är det dax att göra om mina naglar igen.
Skall nog svänga förbi hon som skall hålla i utbildningen. Hon sa att det skulle börja i början av juni, och det är det nu.
Annars så har lördagen varit helt förjävlig. Det hela slutade med att jag fick åka och hemta en tjej som inte blev insläpp pga bråk. Och då var kl. 04.00
Han bara vägrade släppa in henne?????
Men nu är hon hemma ialla fall, tror jag, har inte hört något ialla fall.
Men vi hade mysigt igår. Var på P´s brors land. Dom har egen strand så där gick jag och lunkade i solen. Men kom bara i till låren. Ingen värme än i vattnet.
Hej
Jag åker gärna med till Martranad, bara det inte är på Match Race. Vägrar att ta mig fram blar SÅÅÅÅÅ mycket folk och fylla.
Skall kolla med P oxå.
Nu drar vi till Lysekil över helgen. Så ni får ha en skön helg i värmen.
Har någon vägen förbi Lysekili, så är ni hjärtligt välkomna in på en kopp. Bor mitt i stan så slå bara en pingla innan.
Kram
Hej
Frujj
Grattis till nya bilen *tut tut tut i partytutan*
Jag och syster skall packa oss upp till landet i Rörtången. Vi skall dit och öppna upp stället och fixa lite. Så det blir en övernattning oxå. Lite mysigt.
Fru Tez
Arbetsintyg tor jag man säger. Eller säg som så att du vill ha ett papper där det står hur duktig du är
Linum
BUSS!!!!!!
Ni som bakar:
Jag kan fixa så ni kan ta billiga fotografbilder på era tjocka magar.
Min svåger är hobby fotograf och jätte duktig.
Kolla hans sida
www.flickr.com/photos/andreasnilsson1976/
Ni kan ju åka bil då, men var berädd på att ställa bilen vid kungälv för att få p-plats
Om ni åker buss, så ingå det även färgeöverfarten.
www.flickr.com/photos/andreasnilsson1976/1306302129/in/set-72157594358157986/
Linum
Kolla in förlisningen