• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Jag ska kolla med en annan bank istället... Har aldrig gillat SEBG, men M har den banken.

• Linum

Tezz: Jag fnissar och tycker väldigt synd om dig Dumma dumma...

Abbe: Jag tror att vi skiter i allt. Vi ska nog börja spara pengar istället och titta om ett år eller så. Det går ju absolut ingen nöd på oss nu!

• Linum

Det var vår tanke. Men å andra sidan kan man bo här med ett barn också. Vi får väl se.

Jag undrar mest hur alla andra har råd att köpa lgh/villa. Har alla sparat 200 000 kr? Märkligt... Många tar ju jättelån och bara hoppas på att räntorna inte sticker för mycket. Vi vill ju leva också!

Jag är inte bitter - har bara ont i benet.

Lerum/Floda hade jag gärna bott i, men ett hus för 3 500 000 är nog inte att tänka på ens i framtiden.

• Linum

Idag är jag faktiskt såpass bra att jag kan ta mig mellan soffan och toan utan att skrika högt. Stoooort framsteg!

Skulle gärna vilja bo i Mölnlycke faktiskt.

• Linum

Sitter och kollar på "Juno". Verkar ganska kul faktiskt.

• Linum

Juno var bra. Se den.

Har just bråkat med en granne som inte kan stänga sin dörr utan att smälla igen den. Vi pratar 1 gång vart 5:e minut eftersom de håller på att flytta. Det är extremt lyhört i vår trappuppgång...
    Dörrarna har sprint vilket gör att de går att smälla igen och låsa. Det verkar vara så man gör här... Blir helt skogstokig!!!

Det är kanske bara jag som stör mig på det.

• Linum

Haha

Nu stängde han dörren ordentligt!!

I won!

• Linum

Om man ringer telias kundtjänst och hamnar hos den automatiska hjälpen och sägar "men för helvete", så säger rösten: "Förlåt, jag uppfattade inte ditt ärende"...

• Linum

Fast när jag väl kom fram var hon rätt trevlig faktiskt...

Jag AVSKYR automatiska röster... Brukar bara j*vlas med dem

• Linum

*plockar fram mitt rosa samurajsvärd och provsvingar i vardagsrummet*

Vad har de gjort för ont?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....