• Lövings

Vad jobbar ni som?

Vad jobbar ni som?
    Vad studerar ni till?
    Vad VILL ni jobba som?

• Svar på tråden Vad jobbar ni som?
  • 20080301

Jag jobbar på kontoret på ett åkeri
    Vill inte plugga
    Vill jobba som frisör igen

• paradisfågel

Jag läser Grafisk teknologi och design för tillfället.
    Men har tänkt omrikta min energi till detaljhandel - vill jobba i butik

• Waersta

Jag kan skicka dig lite bilder på vårat hus så har du och göra i 100år typ.

Skottdagen2008 skrev 2008-03-28 10:59:40 följande:
    Jag arbetar som interiörsäljare, ritar främst kök till byggkunderJag har studerat på högskolan till byggnadsingenjörJag vill fortsätta med detta ett bra tag till, men någongång vore det kul att arbeta med interiör såsom roomsevice eller liknande (behöver inte finnas en tv med i bilden )
  • Humlanhubbe

Jag jobbar som konferensvärdinna.
    Pluggar inte för tillfället.
    Drömyrke:BARNMORSKA.

• Lövings

Jag kan också tänka mig barnmorska=)

• puffenwilma

Själv läser jag till Personalvetare!

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-28 10:57:53 följande:

Vad jobbar ni som?Handläggare på kundtjänst.Vad studerar ni till?Inget just nu, men ska börja till hösten eller våren. Då blir det beteendevetare eller personalvetare.Vad VILL ni jobba som?Personalchef, rekryterare eller liknande.
  • Sanfor

journalist

Och det trivs jag strålande med, särskilt med min speciella tjänst som ger mig enorm frihet att lägga upp arbetet själv (t.ex jobbar (nåja, sitter mest här på BT) jag hemma idag på förmiddagen utan att behöva okeya det med någon)
    Kul arbetsuppgifter, utmaningar för hjärnan, bra kollegor, bra chefer, stora möjligheter att styra själv.

• Skottdagen2008
    , jadu, det brukar finnas att göra. Har du sett WOW-faktorn på sjuan tror jag det är. Hennes jobb hade varit underbart!
    Waersta skrev 2008-03-28 11:00:59 följande:
    Jag kan skicka dig lite bilder på vårat hus så har du och göra i 100år typ.
  • Pumpkin

Var? Trivs du?

puffenwilma skrev 2008-03-28 11:02:08 följande:
    Själv läser jag till Personalvetare!Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-28 10:57:53 följande:
  • Pumpkin

Jag har pluggat ett år på journalistutbildning Kul att du är nöjd!

Sanfor skrev 2008-03-28 11:03:01 följande:
    journalistOch det trivs jag strålande med, särskilt med min speciella tjänst som ger mig enorm frihet att lägga upp arbetet själv (t.ex jobbar (nåja, sitter mest här på BT) jag hemma idag på förmiddagen utan att behöva okeya det med någon)Kul arbetsuppgifter, utmaningar för hjärnan, bra kollegor, bra chefer, stora möjligheter att styra själv.
Svar på tråden Vad jobbar ni som?