Mars April-tråden forts
Nu har jag också hittat hit. Har inte hunnit BT-surfa så mycket senaste månaden för jag har jobbat så hysteriskt och sen gjort allt med bröllopet på helgerna. Nu är det bara en vecka kvar även för mig, men jag tycker jag har läget under kontroll. Festprogrammen är gjorda och printade men ska vikas, vi ska välja musik till dansen och utgångmusik. Sedan i slutet av veckan blir det ju allt fix med att göra sig snygg: färga hår, fixa naglar osv.
Blev också hippad igår och jag är så himla glad! Jag hade inte kunnat få en bättre möhippa om jag så planerat den själv. De innehöll de moment som jag hoppas på: bad (vilket jag trodde skulle ingå) och ridning (vilket jag inte trodde skulle ingå eftersom det är en rätt dyr aktivitet). Superkul! Min blivande är inte hemma från sin svensexa än så vi får se vad han fick göra. Det enda jag vet var att de skulle ut i skärgården.
Jag var också ombedd att jobba i helgen men tvärvägrade, så dagen är inplanerad för att inte göra någonting. Ska vika lite festprogram om andan faller på.