Inlägg från: Miss (snart mrs) A |Visa alla inlägg
  • Miss (snart mrs) A

Mars April-tråden forts

Jag hade redan startat en ny Mars/apriltråd men det verkar som att flest skriver här så då lägger vi ner den andra...

Kikalt, skönt att du känner dig lite bättre, så tråkigt att få ryggskott så nära inpå. Jag håller tummarna för snabb bättring!

MrsFellerA (eller rättare sagt MrsA ) grattis! Det ser superhärligt ut, och vilka vackra bilder. Verkligen härligt att ha när ni står i vattnet med vågorna runt benen!

Nataluskan, nu är det snart dags! Det kommer bli jättebra och fantastiskt.

Härligt med alla möhippor och svensexor, eller hur känner man sig otroligt firad. Jag reagerade mest över att varje gång någon sa skål så tittade men inte på varandra som man brukar utan alla tittade på mig, jättemärkligt kändes det, men superhärligt såklart!

Mannen väntar på sin... den kommer snart (det är ju trots allt bara två lediga helger kvar till bröllopet). Tror inte han är inne och kollar men det är bäst att inte skriva något om i fall han tjuvsurfar på BT

DetOrdnarSig, hoppas att jobbet lugnar ner sig lite så du får njuta av sista veckan och riktigt hinna se fram emot bröllopet.

• Miss (snart mrs) A

Nataluskan, lycka till! Härligt att ni åker imorgon, det kommer nog bli några härliga förberedelsedagar ni har framför er. Hoppas det bli alldeles kanonunderbart!

• Miss (snart mrs) A

Stort grattis! Nataluskan och Neppe, det ser verkligen härligt ut. Ni var superfina båda två. Neppe, vilken söt tårta! Nataluskan, gillade blommorna, härligt med lite färg!

• Miss (snart mrs) A

Lycka till alla som gifter sig i helgen!

Kikalt, det låter som att allt är under kontroll, det måste kännas jättenrvöst och pirrigt nu!

Massor av kramar!

• Miss (snart mrs) A

Hej alla!

Nu har jag varit borta hur länge som helst och alla har väl hunnit gifta sig härinne?

Vårt bröllop var fantastiskt , över alla förväntningar och vi är så nöjda och glada och tänker tillbaka på det ofta. Livet som gift är annorlunda, vi hör ihop nu på ett annat sätt. Det kanske bara är jag som känner så men det slår mig ibland att vi faktiskt tagit det här stora steget och det känns underbart.

Våra två veckor på Maldiverna var ju helt helt fel i heller. Sol, bad, god mat dykning och snorkling och total avkoppling i två hela veckor...

Jag försöker lägga upp en bild eller två från bröllopet men jag har aldrig testat förut så vi får hålla tummarna för att det fungerar

Grattis allihopa och ha ett härligt liv som gifta

• Miss (snart mrs) A

Suck, de bilderna jag ville lägga upp var för stora, fick plocka ett par andra från en kompis kamera men det fungerar bra de också

Svar på tråden Mars April-tråden forts