Mars April-tråden forts
Nu var det evigheter sedan jag skrev, tiden bara rinner iväg tycker jag!
Gjorde klart bordsplaceringen under påsken, gick faktiskt riktigt snabbt och smidigt och har några alternativa varianter pga morföräldrar som är osäkra om de kommer. Kom dock på att en av sambons mostrar också flaggat för att dagsformen får avgöra så jag får kolla igenom den igen, hur vi löser det om hon och maken inte kommer.
I helgen var vi o hämtade min nya förlovningsring och vigselringen o lämnade in sambons för putsning o gravyr. Har också letat papper att ha i festprogrammen, vill inte ha helt vanligt skrivarpapper, men vill inte betala hur mkt som helst heller för papper..
Nästa helg är det dags för svensexan, jag får vänta till helgen innan bröllopet för min möhippa, men det var väntat då min tärna bor på Irland och kommer över fredagen veckan innan.. Det märks att det börjar dra ihop sig nu när alla blir hippade!
Kikalt: vad jobbigt med ryggskott, men vad roligt att de ordnat en möhippa som fungerade för dig ändå! Jag hoppas det går bra på bröllopsdagen, jag instämmer med MrsFellerA, det viktigaste är att ni kommer fram, inte att ni går på rätt sida!
Nataluskan: har ni mycket att göra när ni kommer ner, eller kommer ni kunna ta det lite lugnt då, så du kan varva ner innan den stora dagen?
MrsFellerA: vilken härlig dag ni verkar ha haft och vad fina ni var!