Inlägg från: Rosenpetunia |Visa alla inlägg
  • Rosenpetunia

Mars April-tråden forts

Hej på er tjejer!
    Har missat denna tråd fullständigt
    Förmodligen hade jag inte tillräckligt med "ro i kroppen" före bröllopet, tittade in lite sporadiskt då o då här på BT.

Får man vara med? Vi gifte oss 25/3 -08.

Ska se till att läsa ikapp så fort jag hinner

Och sist, men absolut inte minst, GRATTIS till er alla som är nygifta!!! Visst är det myyyysigt?

• Rosenpetunia

Tack för välkomnandet
    Är det inte så man säger; bättre sent än aldrig

Jag ska försöka skriva ner en liten berättelse om vår bröllopsdag, även om jag egentligen tycker att den dagen aldrig någonsin kommer att kunna beskrivas med ord. Orden räcker liksom inte till... de kommer inte att göra rättvisa åt den känslan och allt det vackra vi upplevde.
    Men jag återkommer, som sagt.

Ha det gott allesammans, sköt om er!

• Rosenpetunia

Åååh, vilka härliga bröllopsbilder, Nataluskan! Vad roligt att ni har fått med precis hela dagen i bilderna. Ni är så fina och man ser verkligen hur rörd din man är när han hämtat blommorna och kommer till dig...
    Och vilken underbar färgglad bukett, riktigt fräsch!

MrsFellerA: TACK TACK

kikalt: jag har också bytt efternamn, pappret om namnbytet kom ganska exakt två veckor efter bröllopet.

Ha en fin kväll allesammans!

• Rosenpetunia

Jag igen
    Vad är det för spännande ni äter på bröllopsbilderna, Nataluskan? Glömde också skriva att det ser sååå mysigt ut med brasan och den "eldiga" underhållningen...
    och på utomhusbilderna är det många nya "grepp" från fotografens sida - läckert! Ser ut som att ni hade hur skoj som helst

• Rosenpetunia

Ja, det syns verkligen på bilderna att fotografen har klättrat och haft sig... *fniss*
    Men det var en fotograf med öga för färger o detaljer, måste jag säga. Har lyckats fånga det ena underbara ögonblicket efter det andra!

Det var den traditionella polska soppan jag var ute efter, precis

• Rosenpetunia

kikalt, nu har jag lusläst din bröllopsberättelse. Grattis ännu en gång!!! Kul att du delade med dig.

Vad spännande att ni höll på med klänningen in i det sista... nästan lite nervkittlande. Låter fint med kombinerat bröllop och dop! Skönt att dagen var kanon från början till slut, och att din rygg gav en stunds "ro" (vet hur det är, min man har haft diskbråck ). Kan det vara så att adrenalinet i kroppen påverkar också, smärtlindrande alltså?

• Rosenpetunia

GRATTIS MICA O KRILLE!!! Hoppas att er dag är precis så fantastisk som en bröllopsdag sig bör

Lycka till med allt i livet, som man och hustru!

• Rosenpetunia

Oops, nu såg jag att det står ju 3 maj. Är det jag som är virrig, eller? Men om en vecka, i vilket fall som helst, gäller gratulationerna då

Jag får väl skylla min vimsighet på att jag är nygift och lever i en behaglig lyckobubbla... *fniss*

Ha en fortsatt trevlig helg!

• Rosenpetunia

Hej svejs i vårsolen!

Livet som gifta är alldeles som vanligt på ett sätt, fast ändå inte Jag känner mig otroligt varm inombords varenda dag när jag tänker på att vi numera är man och hustru...

Bläddrar bland bröllopsfotona ofta, ofta. Alla tackkorten är snart ivägskickade och planering av en bröllopsresa är igång

Tittar in på Ishotellets hemsida (webbkameran)varje dag och ser hur allt smälter för varje timme som passerar... känns märkligt.

Vardagen ser ut som den brukar. Men definitivt med en extra krydda nu

Den vackra våren är här och vi räknar dagarna till sommarlovet!!! Ha det gott allesammans, kramkram

P.S. Brud080419, lycka till på jobbet i morrn

Svar på tråden Mars April-tråden forts