Inlägg från: Ullrika |Visa alla inlägg
  • Ullrika

50-tals bröllop

Jag hittade en bilförmedling som jag funderar på att använda mig av... där fanns det flera pärlor... www.bfm.nu/sok.htm

• Ullrika

Nu har vi äntligen bokat lokal och därmed är datumet satt... blir inte nyår som vi tänkt från början utan blir den 6:e September ute på koloniföreningen där mina föräldrar har sin kolonistuga. Det roliga var att dom hade 50-talsporslinet kvar, utanför lokalen ligger dansbanan så det känns bara så perfekt. Nu sitter jag och jobbar på inbjudningarna för fullt. Skall kontakta en tjej som vi skulle vilja ha som vigselförättare. Men det känns skönt att ha nåt mer konkret att jobba gentemot.

• Ullrika

Oj två band det var inte illa! Vad blir det för typ av band då? Förstår att du börjar bli nervös när det är så kort tid kvar.

Ironbyrd skrev 2008-04-27 01:38:40 följande:
    Herregud! Jag insåg just att det bara är två veckor kvar nu! Vad nervös jag blev. I morgon ska vi på kryssning till Tallin och inhandla alkohol till festen. Idag fick vi beskedet att vi kommer ha två band istället för ett, snacka om röjj!
  • Ullrika

Åhhh *drömmer mig bort* själv önskar jag att jag kunde hitta ett rockabilly band jag hade råd att anlita men det får bli att förlita sig på musiken vi har i datorn.

Ironbyrd skrev 2008-04-29 21:49:13 följande:
    Nej, det kommer bli så kul! Det blir två band som spelar rockabilly och rock'n'roll så det blir väl till att skaka loss =)
  • Ullrika

Dom jag har hittat tar 10000 minst och det är definitivt för mycket för oss... kan väl tänka mig att bjuda på mat och lite dricka och sen ge max nån tusenlapp

• Ullrika

Problemet för oss är att vi själva inte längre bor i Stockholm och därmed har ont om kontakter... Här nere kanske det varit lättare att ordna någonting.

• Ullrika

Nä jag jagar sömmerska för att se vad det skulle kosta att låta sy upp en klänning i femtiotalsstuk. Annars ganska stilla för tillfället.

• Ullrika

Vi kommer ha vigseln vid 15-tiden, sen kommer vi äta vid kanske 17 efter middagen får dom som vill stanna och festa med oss göra det resten står det fritt att åka hem om dom vill :D Vi tänker i alla fall roa oss till sent på natten :D

Svar på tråden 50-tals bröllop