Inlägg från: Fysio |Visa alla inlägg
  • Fysio

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej Tjejer!
    Jag har också hittat hit nu... bättre sent än aldrig!!! HAr jobbat heltid och pluggat halvtid under en månadstid så jag har varit GANSKA insnöad. Men nu är sista tentan inlämnad och godkänd så jag känner mig fri som en fågel... tyvärr har kosthållningen under pluggtiden ej varit optimal så nu har jag några kilo ner igen... suck....
    Jag har i alla fall hämtat min klänning idag, varit hos frissan och klippt mej och bokat provsmink/uppsättning, bokat tid för att fixa naglar, pratat med solisten till kyrkan och mailat över låtar hm... det var något mer... ja just det ja... köpt en ny parfym till dagen D!!! Shit vilken kreativ dag jag haft!!! Känns ju kanon.... så nu e det bara att deffa ner sig fyra kilo så är jag nog med på banan igen =)

• Fysio

HEJ IGEN!
    Anja du e förlåten
    Frisyr och sminkning ska jag fixa på Rydbergs i Malmö (bakom Åhlens)Parfymen blev efter mycket sniffande provsprut och huvudvärk DKNY Red delicious. har varit inne på minst 15 andra men nu blev jag så trött att jag bara slog till!
    Till musik i kyrkan har vi valt Winnerbäcks "för dej" och Josefin Nilssons "med hjärtats egna ord". Ville ha några som inta ALLA andra har men så ska det ju ändå vara låtar man gillar och som känns personliga och dessa känns kanon. Var på Winnerbäckkonsert i höstas och då hade vi valt låten redan så när han spelade den fick jag en lite rörd... eller inte så lite.... började typ stor lipa över hur fint jag tänkte mej att det skulle vara i kyrkan... ha ha ha... inte så lite blödig undrar hur många näsdukar det kommer gå åt den 14e juni....
    Solisten är en tjej från lilla Furulund där jag är uppväxt. Hon är jätte duktig tycker jag. Hon heter Caroline,Embo du kanske har koll på vem det är.... om din 81 står för ditt födelseår borde ni gått på Korsbacka samtidigt... kom just att tänka på att det borde ju faktiskt du och jag också gjort... hm.... I övrigt finns bilder på klänning, skor och ring mm i mitt album.

Anne jag ska fixa naglarna på Salong Gloss i Malmö. Var inne där i går och jag bestämde mej för att göra naglarna bara dagen innan på personalens inrådan då hon tyckte att dom blev absolut snyggast då... själv har jag ju verkligen iiiingen aning... Men jag har ju och andra sidan inget behov av att dom ska sitta så länge... fungerar inte så bra när man är sjukgymnast.... Här är länken till salongen i alla fall www.salonggloss.se/

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-02 08:54:50 följande:

Fysiovälkommen hit!! kan inte fatta att jag missade dig *ser skamsen ut*Du har VERKLIGEN haft en kreativ dag!!! Blir riktigt avundsjuk... Nu blir jag såklart nyfiken så här kommer alla mina frågor 1. Vem ska du göra frisyren hos2. Var/vem ska du sminka dig hos3. vilken parfym har du köpt och vad luktar den (jag letar som en tok) 4. Vilka låtar ska ni ha i kyrkan?5. Vilken solist, en vän eller någon ni betalar, isåfall vem och kan du rekommendera personen Det där m kilon känner jag igen... Själv kämpar jag på... Har gått ner 5,5 kg hittills i år och ska ner iallafall 8 kg till innan dagen D. Det SKA gå (egentligen vill jag gå ner 11 kg till, då hamnar jag på ett BMI under 25)Kul att du hittat hit igen... vilken brudklänning är det förresten, eller den kanske du har i ditt galleri??
  • Fysio

JA!!! Det låter ju kanon =)

Och Embo... jajamensan visst e det den Caroline!

• Fysio

Förresten... vet ni vad!!! Min arbetsgivare har spärrat bröllopstorget på sina datorer så man kommer inte in... bu hu =(

• Fysio

HA ha ha... tyvärr är regeringen min högsta arbetsgivare :D

• Fysio

Buhu... jag kan tyvärr inte den 17e.... Göteborgsvarvet.... snacka om dålig timing :(

• Fysio

I dag har vi varit ute vid festlokalen och planerat mat, dukning, tidsschema och lite annat... börjar ju kännas som att det här faktiskt är på riktigt.... =)
    Sen har jag hämtat min ring idag också... blingbling i vitguld.... bild finns i mitt galleri.... känns kanon!!!

• Fysio

Nä det är väl tyvärr så att vi inte kan hitta ett datum då alla kan... men lova mej utförliga berättelser efteråt!!!

Nu tror jag att galleriet ska vara tillgängligt!!

• Fysio

Embo! Jag har köpt den på MK Juvel i Malmö. Har köpt förlovningsringen där också som är i samma serie!

• Fysio

Embo 81 Båda prästerna i Lackalänga/stävie har jag hört BARA gott om! Vi har valt att ha Per.... Den andra är en ung tjej som tydligen också ska vara toppen! Kolla med dom om ni inte får till Löddeprellen!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4