Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
nu har jag också hittat tillbaks
nu har jag också hittat tillbaks
Var har era m2b köpt sina kläder?? Vi vet inte riktigt var vi ska gå, några tips på bra ställen här i Lund/Malmö??
Har precis lämnat över hela blombuketts ansvaret till min sambo... hoppas jag gjorde rätt
Ja det e lite kämpigt, är själv kontrollfreak men gillade det här med att traditionen säger att brudgummen ger sin brud en bukett som ett budskap av glädje där han ser fram emot en gemensam framtid och välkomnar henne till äktenskapet. Jag är inte så mycket för traditioner men den tyckte jag var fin
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-28 19:50:34 följande:
Nä förhoppningsvis blir det hur bra som helst, lite nervöst bara men kul
En annan bra florist förresten är Flower House, på bytaregatan.
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-28 19:59:20 följande:
Nä alla är superduktiga där, tycker jag i alla fall
Någon hemsida har jag dock tyvärr inte lyckas hitta men jag har fått för mig att det skall ha en...
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-28 20:31:48 följande:
Anja är det priset för manikyr endast eller att bygga upp "fejk-naglar"? Själv behöver jag nämligen det sista (datornördar som mig klarar inte långa naglar till vardags :S ) men vet inte var det är duktiga och hyfsat billiga med sånt här i Lund.
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-29 15:27:13 följande:
Håller med! Sitter i exakt samma situation :-P
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-31 20:18:58 följande:
Så får du ju inte skriva... nu känns ju inte torsk alls speciellt lockande. Vill oxå grilla
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-07 16:23:10 följande:
Hade gärna hängt på men går upp med min uppsats strax efter den 31 så jag misstänker att det blir ganska mycket dygnet-runt hets för att få allt färdigt vid det laget :(
Hoppas ni får trevligt i alla fall :)
hrm dumma smilisar som inte ville funka
Jag skall kolla kalendern
Har kollat läget, räkna in mig
Oh va skoj att planeringen är igång
Jag håller med Anja gärna skaldjur till förrätt, det blir inte det så ofta här hemma eftersom m2b inte e förtjust i sånt
Oj vad ni planerar inför 17/5! Jag är ledsen att jag inte hinner va så aktivt i dessa planer men sablans uppsatsen tar upp nästan all min tid, men bara säga vad jag behöver göra eller köpa så fixar jag det
i våra kommer det stå "corda mea tibi est" för att matcha förlovningsringarna där det står "amor vincit omnia".
Måste tyvärr backa ur den 17e, har extremt mycket att göra med uppsatsen då första inlämningstillfället plötsligt lades den 19e :(