Inlägg från: Tina75 |Visa alla inlägg
  • Tina75

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej alla Lundabrudar!

Nu hittade jag hit efter MÅNGA månaders träda :) Bröllopsplaneringen har tagit ny fart och jag känner mig åter sugen att stöta och blöta ALLT som hör den stora dagen D till :)

Hur har Ni andra det - planeringen i full gång kan jag tänka mig ;)

Sitter just och lyssnar runt på olika in och utgångslåtar. Vad har Ni valt ??

• Tina75

Jag tror att vi kommer att ha Mendelhsson som ingång och Birkalåten eller Änglagård som utgång. Hade till en början tanken på att spela Shinny happy people eftersom den är en av våra "plågor" från tiden vi träffades :) samt att den faktiskt är ganska häftig i sitt budskap. Som sagt många alternativ och svåra lösningar ;)

• Tina75

Embo81; Tack!
    Jobbigt med strul med kyrkan och präst.....vi har haft många turer innan vi slutligen fick vigas den dag vi ska (6/6) och det var absolut INTE tal om att vi skulle få önska präst trots att vi har starka önskemål om just en av de i församlingen.Dessutom kunde vi inte alls påverka tiden utan fick vara så snälla och ta den tiden de erbjöd......usch nu blev visst jag lite gnällig, men jag måste erkänna att jag blivit förvånad över att man inte varit mer tillmötesgående.

• Tina75

Nu tror jag att vi bestämt oss för Birkalåten som utgångsmarsch, min sambo blev väldigt berörd då jag spelade den för honom - den är ju bara sååååå pampig. Jag själv tycker dock att Änglagård är såååååååå underbar ...... svårt svårt ;)

• Tina75

Igår pratade jag med floristen som ska göra min bukett - det är verkligen inte klokt hur några blommor kan kosta. SKa ha en enkel bukett med kallor och eventuellt lite grönt i. Letar nu inspiration för fullt så om ni har någon bra länk får ni gärna dela med er..... :)

• Tina75

Oj nu blev jag också nyfiken Embo - det är i Löddeköpinge vi ska vigas :)

• Tina75

Åhhhh, en egen möhippa! Det låter riktigt trevligt tycker jag så om det är ok för er alla att jag hänger på ska jag undersöka denna kväll. Tror att jag jobbar, men en stund kan man ju alltid joina!! :)

• Tina75

Embo; Vi gifter oss den 6/6 och håller just nu tummarna HÅRT för att vi får just Eva, Har haft henne på vår dotters dop och hon är bara sååååå underbar och bra. Skulle betyda mycket för oss om det var hon som vigde!!

• Tina75

Onekligen blir det lite jobbigt att läsa om allt detta gottiga när man febrilt kämpar för att inte stoppa i sig allt för mycket godsaker just nu ;) - som om det skulle gå :)

• Tina75

Anja, såg i en annan tråd att du köpt västar till dina barn så jag kikade in på din blogg!! Var har du köpt dessa? de är ju bara såååååå söta. Har letat febrilt efter kläder till min kille men inte lyckats så nu blev jag hoppfull igen!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4