Inlägg från: Vinnaren |Visa alla inlägg
  • Vinnaren

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hejsan!
    Ny här på tråden, gifter mig om 36 (!!!) dagar i Gårdstånga kyrka.
    Allt känns upp och ner just nu och jag har ingen koll på något alls känns det som....
    Skall i vilket fall som helst bli underbart.

• Vinnaren

Jag har också börjat fundera på hippa, bara 35 dagar till bröllop och nästa helg jobbar jag ju hela helgen så den kan det inte bli så då återstår bara pingst (10/5+11/5) och 16/5+17/5, ojojoj. Jag börjar bli lite nervös, är övertygad om att min hippa kommer att bli lugn och mysig.

Spa låter ljuvligt!!

• Vinnaren

Jösses dagarna går så snabbt. Så mycket har hänt i livet den sista tiden så det har inte blivit några direkta bröllopsplaner nu på sista tiden dessvärre. men nu är det begravning i Göteborg imorgon tisdag och sedan tillbaka "hem" till Skåne och då måste vi verkligen köra igång på riktigt.
    Vi gifter oss om 33 dagar (!!!!!!) i Gårdstånga kyrka 6 minuter från Lund norra.
    Kommer att ha vigseln kl 13:00 sedan är ca 50 personer inbjudan. Vi äter buffé tillsammans på Hemvärnsgården o gårdstånga efter vigslen. Önskar oss ett avslappnat bröllop, men mingel och trevligheter, mycket skratt och dunderfest med nära och kära. Våra tre barn skall få vara med på vigseln och en stund på festen, annars helst barnfritt för att alla skall kunna slappna av.
    Jag är optimist, tänkte göra maten själv......Tar hjälp av väninnor.
    Har beställt alkohol från tysklad. Dj in a box och det är nog allt.
    Så kommer det att se ut hoppas jag.

Nu måste jag packa.

kram

• Vinnaren

Hahahahaha....................
    Sorry, låter kul i vilket fall!
    *asg*
    Ha det gott!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4