Inlägg från: Anettan73 |Visa alla inlägg
  • Anettan73

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Jag e grymt dålig på att dricka vatten tror jag bara får i mig 2... Sen blandar jag iofs med 0,5 liter vatten istället för deras vad det nu ligger på... Fixar inte denna konsistensen annars.

Men jag har ju min soda streamer och tar kolsyrat... Bra mycket godare!!!

• Anettan73

Jag kommer nog inte över 3 liter... Och kaffe kan man ju inte räkna iom det är vätske drivande ju..

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-16 12:24:38 följande:

jodå kaffet räknas ändå...det är faktiskt så! Det ÄR vätska, även om det är vätskedrivande!
    OK...

Då e jag lugnt uppe i 3 liter om inte mer

Fan va bra...

Sorry igen...
  • Anettan73

a wife to be skrev 2008-06-16 12:36:23 följande:

Verkar som ni har kört CB innan, är det svårt att hålla vikten efteråt? Vad kostar dt och var beställer man det ifrån??
    Jag köper mitt i Eslöv. Hon tar 500 per vecka.

Jag har hållt vikten så även gått ner 1 kg själv...
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-16 22:45:11 följande:

Ingen här ikväll? Embo, hur var valskursen?
    Jorå jag e precis inkommen men bara för en kort stund...

Såg bilderna och dom var super bra... Det rosa e kanske lite nja jag vet inte... Helt ok men inte 100% Det andra gillade jag bättre.

Jag ska ju ha lösögonfransar då jag bara har stumpar till fransar...
  • Anettan73

Jag tyckte bara att läpparna har en mer naturlig färg på bilden.. Jag e jätte mesig med sådant.

Det rosa e fint men enl mig inte 100%

Det hon sade till mig var att du ska ha det så som du vill ha det, du ska trivas med det.. Sen at dom som sminkar får styra upp det lite e ju en annan sak. Men trivs du bäst med det så ska du ha det så... Annars så kommer du att reta dig.

Jag ska gå in o kolla igen..

• Anettan73

Super svårt.. Jag har en bärbar dator och när jag vinklar skärman så att bilden blir lite mörkare så e det super... Men när jag vinklar upp den så att det blir ljusare igen så e d helt ok...

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-16 23:06:11 följande:

anettan aaah då kanske färgerna blir lite tokiga hos dig! så att du EGENTLIGEN verkligen oxå tycker att det rosa är absolut SNYGGAST moooaaaahahahahaha...
    Ja om jag vinklade skärmen... Svårt att förklara. Men jag har mrkt att färger inte alls stämmer ibland.. Allt beror på hur skärmen är..
  • Anettan73
    Flamora skrev 2008-06-17 08:17:00 följande:
    Gomorron!Näst sista dagen på jobbet. Ska bli såååå skönt med sommarlov. Idag är det städning och imorgon planering inför nästa termin. E faktiskt lite bakis idag. Firade en kollegas födelsedag igår och det blev många glas vin Får skylla mig själv.Jag vill oxå väldigt gärna ha det där vigselprogrammet om nån vill skicka det. lilla_millan@hotmail.com (Har msn om nån vill prata lite där )Fin sminkning Anja. Jag har bokat tid på Make-up store men e lite nervös. Har hört en del dåligt om dem, men även bra. Hoppas jag blir nöjd. Ska på provsminkning den 3/6.
    Hej och god morgon..

Flamora- Jag har mailat det till dig...
  • Anettan73

Morrn.

Anja- Sminka dig på ett ställe. Det finns ju en anledning till varför du provsminkade dig. Nästa gång blir det ju 7 ggr bättre. För då vet hon vad du vill ha. Svårare n så e d ju inte
    Min ena täsna e AS tramsig med sånt. Hon e jätte duktig på att sminka och hon gör gärna sånt själv. Hon ville först inte bli sminkad men jag mer eller mindre proppsade på. Det är ju en mysfaktor och en rolig stund vi har tillsammans på bröllopsdagen menade jag och 150:- e ingenting. Hon har som sagt aldrig blivit nöjd men denna gången blev hon iom hon pratade med henne som sminkade henne vad hon gillar och inte gillar. Nu har du blivit provsminkad du e inte 100% nöjd och du vet vad det är du inte var nöjd med... Då e d ju lugnt. Ring till henne eller gå in till henne med pappret och prata med henne innan din vigsel igen. Tror det är det bästa.

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-18 10:21:22 följande:

Haha det är lugnt, är bara jag som är överdriven och sååå rädd att lämna ut folk eller såra någon och jag VAR JU NÖJD lixom...Var bara sminket i sig som jag var lite missnöjd med, inte själva makeupen egentligen...Så jag ska framföra allt jag har att säga så kommer det bli toppen, men vill ändå ha min sminkning på MUS för då får jag ju dessutom produkter. Ska ändå köpa produkter där ju, så då kan jag ju lika gärna TA en sminkning samtidigt istället för att bara köpa saker! Tänkte ju jag kunde gå in t henne någon dag efteråt och prata om ifall det är ok att hon sminkar mig med vissa av MINA egna produkter typ
    klart att hon ska gå med på att sminka med dina produkter om du e nöjd med dom...
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-18 10:35:01 följande:

Ni har så rätt tjejer... men ni VET hur bridezillig man blir... Allt måste vara perfekt... jag kände ju bara att jag såg för spacklad ut rent underlagsmässigt, att det SYNTES för mkt, blev ju rynkigare än jag är utan smink lixom, allt framträdde jättetydligt på nära håll... och det vill man ju INTE. PÅ håll däremot såg det ju jättefint ut! och på foto blev det super!Antar att det är detta dom tänker rätt mkt på när dom lägger brudmakeup!
    Komiskt att du skriver det sista, Den meningen sade hon som sminkar oss till mig... Man måste ta lite mer iom foto...
  • Anettan73
    Embo81 skrev 2008-06-18 14:11:29 följande:
    Anja: Nu har jag kollat på dina bilder fram och tillbaka flera gånger, jag tycker innebilden är bäst med läppstift -minus glans.Kollade i min kalender nu, nästa vecka är det tjockt för mig (så bra av mig att jag föreslog en dag då) Jobbar natt mån-tis, tis-ons, åker till Göteborg ons morgon direkt efter jobb (kommer sova som en liten gris på tåget, hoppas jag vaknar och kommer av på rätt station!!!)Kommer hem från gbg fredag lunch och jobbar sedan kväll igen. Men jag kan träffas innan jobb mån eller tis börjar jobba kl 2115. Annars är jag ledig imorgon om ni ville kolla katalogen. Alla: Adressen till affären är Bariumgatan 6 och det ligger vid Rosengård. Det är liksom ett område med lager, däckfirmor, återförsäljare av mat osv Så man får köra in lite bakom, knalla upp för en lastkaj (heter det så??) och så ligger det där. Jag trodde först att vi hade kommit fel+att jag var lite skraj för att fälgarna eller något skulle försvinna på bilen... haha! Har hittat katalogen nu och det finns bla: Haribomalaco (djungelvrål, coca-cola flaskor, svampar, salta siller, bandrullar, skånelakris, gott o blandat)Kraft (choklad i mängder, digistive-, krokant,-frukt o mandel, schweizer, damja osv , estrella)MarsHolländska (salta och sura S-märken, hårda och skum) CAB-candinaviaOLWCoca-ColaCarlsberg (ej alkohol, men ramlösa, festis mm) Nestle (after 8, Kit-Kat, Smarties mm) Cadbury (Bassets mm) Konfekta (Pulvertwist, salta grodor, patroner, fudger 7 sorter mm) Asab (XXL-kablar, XXL-band, lösvikt Tropin) DelikatoToms (pingvinstänger mm) Bibs godisSkånekonfektyrGrahnsSynergoSnusklubbor, Mozartkulor, Sjöfrukter, nötter i alla dess slagPriserna ligger lite olika från 17,90 kr/kg till 40,90 kr/kg, det mesta godiset 29,90 kr/kg. Chipspåsar 200g 9,95, 300 g 14.70 kr, 1,5 l läsk 10,80+pant, snusklubbor små 0,53 kr stora 1,47 kr. SEN TILLKOMMER MOMS!Öppettider: må-fre 8-18, lör 8-16
    WOW... Mot rosengård med andra ord... D e inte så farligt som många tror..

Jag tränade Judo där när jag gick i gymnasiet. Stog själv vid bussn kl 20 00 ca, vinter som sommar och väntade på bussen. Gjorde det i 2 års tid och inget hände mig... Beror på om man blandar sig eller inte
    Sen hade jag kanske inte gått där mitt i natten...
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-22 14:22:25 följande:

anjasbrollops.blogg.se/2008/june/bordsplaceri...Lagt in bild på bordplaceringstavla som jag precis gjorde. Haha har skjutit på det sååå länge, tyckt det känts så jobbigt *asg* och så tog det typ 15 minuter Mer avancerat än så här tänker jag inte göra den...
    Inne snabbt o lätt...!!!

Jätte fin tavla!!!!

Fysio. Alla bilder var super fina. gillad bords dekon... Jag ska ha något liknande. Så även min bukett... Fast med murgröna...
  • Anettan73

Så JÄVLA fina!!! Super bra jobb.

Jag har mina färdiga nu... I datorn då. Alla gick igenom dom igår när vi hade bröllopsmöte

Dom fattade hur jag orkade hålla på med allt sådant. Min ena tärna sade det att jag hade dolda talanger och när dom ser allt jobb jag har lagt ner så vill dom inte gifta sig om dom inte har råd med en Weddingplanner Så farligt är det inte menade jag på Fast har man hållit på i 1 år så...

• Anettan73

Någon här som inte har blivit hippad???

• Anettan73

Jag har fått nys om att dom ville ha min så nära bröllopet som möjligt...

Hede- Jätte fin klänning.

• Anettan73

Någon som har koll på att denna tråden snart dör????

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4