Embo81 skrev 2008-06-18 14:11:29 följande:
Anja: Nu har jag kollat på dina bilder fram och tillbaka flera gånger, jag tycker innebilden är bäst med läppstift -minus glans.Kollade i min kalender nu, nästa vecka är det tjockt för mig (så bra av mig att jag föreslog en dag då) Jobbar natt mån-tis, tis-ons, åker till Göteborg ons morgon direkt efter jobb (kommer sova som en liten gris på tåget, hoppas jag vaknar och kommer av på rätt station!!!)Kommer hem från gbg fredag lunch och jobbar sedan kväll igen. Men jag kan träffas innan jobb mån eller tis börjar jobba kl 2115. Annars är jag ledig imorgon om ni ville kolla katalogen. Alla: Adressen till affären är Bariumgatan 6 och det ligger vid Rosengård. Det är liksom ett område med lager, däckfirmor, återförsäljare av mat osv Så man får köra in lite bakom, knalla upp för en lastkaj (heter det så??) och så ligger det där. Jag trodde först att vi hade kommit fel+att jag var lite skraj för att fälgarna eller något skulle försvinna på bilen... haha! Har hittat katalogen nu och det finns bla: Haribomalaco (djungelvrål, coca-cola flaskor, svampar, salta siller, bandrullar, skånelakris, gott o blandat)Kraft (choklad i mängder, digistive-, krokant,-frukt o mandel, schweizer, damja osv , estrella)MarsHolländska (salta och sura S-märken, hårda och skum) CAB-candinaviaOLWCoca-ColaCarlsberg (ej alkohol, men ramlösa, festis mm) Nestle (after 8, Kit-Kat, Smarties mm) Cadbury (Bassets mm) Konfekta (Pulvertwist, salta grodor, patroner, fudger 7 sorter mm) Asab (XXL-kablar, XXL-band, lösvikt Tropin) DelikatoToms (pingvinstänger mm) Bibs godisSkånekonfektyrGrahnsSynergoSnusklubbor, Mozartkulor, Sjöfrukter, nötter i alla dess slagPriserna ligger lite olika från 17,90 kr/kg till 40,90 kr/kg, det mesta godiset 29,90 kr/kg. Chipspåsar 200g 9,95, 300 g 14.70 kr, 1,5 l läsk 10,80+pant, snusklubbor små 0,53 kr stora 1,47 kr. SEN TILLKOMMER MOMS!Öppettider: må-fre 8-18, lör 8-16
WOW... Mot rosengård med andra ord... D e inte så farligt som många tror..
Jag tränade Judo där när jag gick i gymnasiet. Stog själv vid bussn kl 20 00 ca, vinter som sommar och väntade på bussen. Gjorde det i 2 års tid och inget hände mig... Beror på om man blandar sig eller inte
Sen hade jag kanske inte gått där mitt i natten...