Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Har ännu inte lyckats boka håruppsättning. Vet ni någon nikan rekommendera??
Har ännu inte lyckats boka håruppsättning. Vet ni någon nikan rekommendera??
Det var då inte det enkla att komma in på den sidan ;) är den rätt så verkar den upphört......typiskt :)
Då håller jag ögonen öppna under dagen :)
Jag har lite lätt panik då jag inte vet var jag ska göra vid mitt hår.....har kollat marknaden men blir inte klokare av detta, känns sååååå svårt att veta var man ska gå. Buuuuuuuuuuuhhhhhhh alla dessa beslut gör mig galen!!
Tack ANja, nu äntligen har jag kommit in på sidan. Kommer beställa ikväll!! Vilken färg kommer din m2b att ha?? MIn ska ha guld så jag är lite sugen på slipsen i guld....men det fanns ju ingen matchande väst......får suga lite på karamellen. Hur var de i storlek??
Idag fick vi veta att vår "önskepräst" kommer att viga oss- känns sååååå underbart!!
ANja; Jag måste vara helt hysteriskt otydlig *asg* min man är färdig med sin klädsel=guldväst och plastrong. Nu är bara frågan om sonen min ska ha samma väst du köpt eller om jag endast ska satsa på slips som finns i guld (hängde du med) ;) Hade jag lyckats hitta en klänning i ivory till dottern så hade det ju faktiskt fungerat med ivorysetet för då är barnen + mammsen synkade och pappsen får sticka ut *fniss* Var har du köpt klänningen till din dotter?? .... och hur var storlekarna?
Ohhh så söt din lilla tjej är. Du kommer verkligen ha en riktigt prinsessa bredvid dig på bröllopet :)
Jag ska träffa tjejen som fixar mig i mitten av maj så vi får diskutera upplägget då. Gissar väl att det är smidigast att fixa håret först då det lär ta längst tid.....Vet ni hur ni ska ha ert hår uppsatt?
Vinnaren, Välkommen!!
Idag ska jag och en väninnan åka på spa - ska bli såååå underbart. Det börjar dra ihop sig till bröllop nu, fick en kort känsla om att det kanske skulle bli hippa ........ tänk om ;)
Det bidde ingen hippa men en UNDERBAR spatripp :)
Nu börjar det verkligen dra ihop sig för min del och vi har två oerhört viktiga moment kvar (har flera men dessa känns riktigt angelägna) Hur vi än försöker får vi inte till det med fotografer. Flera vi har frågat kan inte och någon har varit alldeles för dyra. Tänk att priset kan skilja så för en och samma produkt. Hur kommer ni att göra med fotograf? Förutom detta har vi inte kunnat hitta "vår" ring ännu. Har traditionella släta förlovningsringar och sedan har jag en med stenar som är själv "frieri"ringen. Dessa båda är dock hopplösa att kombinera med något annat så vi har en tanke att flytta våra förlovningsringar till höger hand och införskaffa nya vigselringar till oss båda......vad säger ni om det?? bllllllllllääääääää hjälp mig tänka!!!!!!
Vad ska ni gravera in i era ringar? Har nog bestämt vilken ring vi ska ha nu så nu är frågan vad som ska stå i den.......blir i perioder tokig på alla beslut som ska tas, roliga men ganska jobbiga faktiskt ;)
Hej tjejer! HOppas ni haft en trevlig träff ikväll. Själv har vi haft samtal med prästen idag och det känns verkligen underbart. Synd Embo att Ni inte fick henne som vigselpräst. Inser att vi haft tur med "våra" präster. Madelene K döpte vår son och Eva vår dotter. Nu går det sakta men säkert mot dagen D - 30 dagar idag...... mooooooooooaaaahhhhhhhhhhhhh *jag är nervös.....* Ha det toppen!!
Fröken planera; Jo det var Madelene som döpte vår son och jag håller med till fullo -hon är en underbar person. Har aldrig haft ett mer intressant samtal med någon människa som vi hade i samband med dopet. Under tiden jag var mammaledig var hon tjänstgörande där vi bodde och hon deltog vid flera tillfällen i kyrkans babycafé - härligt!!
Jag vet fortfarande inte riktigt om jag kommer kunna delta den 17, måste dock säga att ja är sååååå nyfiken på att träffa Er alla, meddelar när jag vet def. :)
Hej tjejer, Med en rejäl uns av missmod tror jag att jag måste passa lördagens möhippa. Jag är inte hemma från jobb förrän 18.00 och sedan ska jag upp och jobba på söndagen. Dessutom känner jag att det råder STOR brist på umgänge med mannen min just nu så jag tror jag behöver vårda vår relation lite extra ..... ;) Det är bröllop om tre veckor och vi har MYCKET kvar att göra. Kommer dock att tänka på er alla som garanterat får en höjdarkväll. Ha det gott !!
Tjejer, idag har jag fotat till min romatiska box. Det var något av det häftigaste jag varit med om - rekommenderas verkligen :) ;) hoppas resultatet blir lika bra som det kändes ;)
Embo - verkligen snygg klänning
Hallojsan tjejer, har nu läst ikapp mig efter en hektisk jobbehelg.Förstår att ni hade det underbart i lördags - det kan man ju bara inte missa om fler tillfällen ges :) Här börjar saker dra ihop sig - bröllop om 17 dagar - fattar ni 17 dagar är INTE lnågon lång tid. Ska in och förhoppningsvis få hem min klänning ikväll efter tre provningsförsök. All stress verkar göra att det lilla fett som finns på kroppen försvinner så jag blir bara smalare och smalare. Hade tänkt rada upp allt jag /vi har kvar men jag hoppar nog över det eftersom jag då inser hur lost vi faktiskt är :)
Anja; för en gångs skull är det positivt att man går åt det hållet, men det börjar bli lite väl smalt nu. Tur att det inte är långt kvar .... ;)
I denna stund om en vecka är jag gift. Tänk att nästan två års mer eller mindre planering nu går mot sitt slut och jag känner mig INTE färdigplanerad!! Eftersom vi gifter oss dagen efter er planerade bio/matkväll så måste jag dessvärre ställa in även denna tillställning - men tjejer till nästa gång hoppas jag att jag kan joina. Då är allt över för vår del och jag kanske kan fokusera på annat!! :)
Ha en trevlig helg allesammans, jag ska följa Anjas exempel och jobba hela helgen. Mindre kul med tanke på vädret ;)