Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Jo, om man kommer ihåg nåt efter den smällen...hahaha
    Madde, har du koll på hur mycket band jag behöver till såpbubblorna?

• Fröken Planera

tack, då kan jag fixa det på hemvägen idag.. Fanns det utrymme till rosett då, eller var det bara en vanlig knut?

• Fröken Planera

Till alla er som pysslat med saker till bröllopet. Ni är ju helt fantastiska!!!!Vilket tålamod!!!! Jag har precis knytit band runt 1 kartong med såpbubbleflaskor (24st) och har 3 kartonger kvar.. Vilket jä..la pill!!! Hur orkar ni????
    Någon frivillig som vill ta sig an resten av mina flaskor?

• Fröken Planera

Anja. Hoppas det gick bra hos floristen! Nu måste jag logga ner, för ringbäraren påstår att det är hans tur att sitta vid datorn.. Märkligt, jag har aldrig sett någon turordningslista här...

Hej på er!

• Fröken Planera

Det är en kille på mitt jobb, som är skitduktig!! Så han gör ju inte tårtor till "allmänheten" längre, utan då brukar han rekommendera någon av våra kunder. Var bor du? Jag skulle kunna fråga honom om vilket konditori i närheten av dig som skulle kunna hjälpa dig med en modernare variant.

Sebastiána skrev 2008-06-11 08:24:48 följande:
    Fröken Planera, vem är det som gör er tårta. Nyfiken.Klart att vi inte kan få samma pris som ni, men han verkar vara en kreativ och nytänkande person. Vi vill ha en lite modernare tårta Kram/S
  • Fröken Planera

Hej Brudar! Vilken aktivitet ni haft här inne. Kul!!!
    Jag har varit hos min kompis i Växjö och hjälpt henne i bageriet med alla studentbeställningar. Snacka om att känna puls på arbetet!!!

Anne!!! Jag förstår att du är besviken på din kompis.. Jag vet hur det känns.. Remember Gotland??? Det är precis som du säger, tänk de personer man prioriterade bort, för att man verkligen skulle högprioritera sina absolut närmsta vänner.. Märkligt att man inte prioriterar samma, när man faktiskt alltid har funnits för varann förut..

Labbråttan!!! Helt jäkla fel vecka att ramla omkull. Hur kunde detta hända, vad jag vet har det inte varit blixthalka sen i påskas..hahaha

Anja!!! 15cm räcker INTE till såpbubblorna om du ska ha rosett. Du får räkna med 20 och då blir det ett jäkla pill, jag lovar. Men jag såg att de hade små färdiga supersöta rosa rosetter på Panduro, som du skulle kunna limma fast..

• Fröken Planera

Jaha, Anja... JAg trodde att du skulle köpa dina band nu och så trodde du att det skulle räcka med 15cm, och då ville jag bara tala om att det inte skulle räcka.. hahaha Jag du fattar va???

• Fröken Planera

Snit Anja! Du är ju nästan färdig med allt!! Sonny ska börja på vigselprogrammen idag. Festprogrammen har vi över huvudtaget inte ens börjat diskutera!!!
    Tror du att du kanske skulle kunna låna ut ett festprogram så vi bara kan se hur det kan se ut? Eller om du har det på datorn och kanske kan maila det till mig?

Hur tror ni Labbråttan mår idag???

• Fröken Planera

Hedebris.. Även jag undrar!!

• Fröken Planera

Embo. Det finns parkeringar precis vid entrén innanför Studiefrämjandets grindar, så det är inga P-problem där, inte.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4