Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Det hemska är att jag just nu inte har NÅGOT JOBB ALLS knappt...

är helt knäckt... vet inte hur det ska gå... denna månaden får jag ut 5.400 för jag knappt har jobbat i mars, i april har jag än så länge bara onsdagarna inbokade, då jobbar jag alltid. Sen vet jag INGET mer...

har lixom inte ett skit på agendan, så det blir att ta från bröllopskontot ÄNNU mer och jag vill verkligen inte. Får panik över det.

• Anja 19 juli 2008

Är ju timanställd o just nu behövs lixom inte någon extrapersonal... Mina kollegor gör allt för att få sätta in mig så ofta det bara går men chefen måste ju tänka på pengarna. Så ÄR det ju...

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

ja, jag vill ju såklart allra helst ha socionomjobb, men visst kan man tänka sig att göra annat när man inte har nåt val

Man måste ju kunna försörja sig

• Anja 19 juli 2008

jag vill oxå se bild!!!

• Anja 19 juli 2008

Neeeej det får VERKLIGEN INTE bli sommar än...

jag har typ 10 kilo kvar, minst... Gaaaahhhh... och en massa PLANERING ohc så måste vi spara ihop minst 10.000 till!!!!

• Anja 19 juli 2008

ettan eller tvåan, gillar inte alls trean... (med ettan och tvåan menar jag de båda som är överst)

• Anja 19 juli 2008

Jen82

Brudskor, frisyr, make-up, naglar och smycken till dig kanske? Vet ej om du har tänkt gå och fixa sånt eller om du tänker göra det själv men det var nog det enda jag kom att tänka på när jag läste din lista.

• Anja 19 juli 2008

Fysio

välkommen hit!! kan inte fatta att jag missade dig *ser skamsen ut*

Du har VERKLIGEN haft en kreativ dag!!! Blir riktigt avundsjuk... Nu blir jag såklart nyfiken så här kommer alla mina frågor

1. Vem ska du göra frisyren hos
    2. Var/vem ska du sminka dig hos
    3. vilken parfym har du köpt och vad luktar den (jag letar som en tok)
    4. Vilka låtar ska ni ha i kyrkan?
    5. Vilken solist, en vän eller någon ni betalar, isåfall vem och kan du rekommendera personen

Det där m kilon känner jag igen... Själv kämpar jag på... Har gått ner 5,5 kg hittills i år och ska ner iallafall 8 kg till innan dagen D. Det SKA gå (egentligen vill jag gå ner 11 kg till, då hamnar jag på ett BMI under 25)

Kul att du hittat hit igen... vilken brudklänning är det förresten, eller den kanske du har i ditt galleri??

• Anja 19 juli 2008

Jen82

Alltså jag menade påbyggda naglar De bryts inte i första taget och sitter som sten...

• Anja 19 juli 2008

Anne

ingen aning om ifall det stämmer! Jag ska ju fixa mina på tokyo makeover som du vet

Ett tips om man är lite snål *asg* (fniss fniss) är att fixa dem på Gilda-skolan i malmö...

Jag hade ringt någon nagelteknolog eller nåt för att få reda på hur man bäst ska göra!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4