Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Eh DET LÄT INTE BRA... lyckades alltid komma undan utan könssjukdomar *asg*

menar alltså inte att jag kn*llade runt hysteriskt, menade bara att man inte alltid var så försiktig på den tiden

• Anja 19 juli 2008

Om någon har missat eller är tveksam till vilken tid som gäller ikväll, och vilken restaurang det blev till slut

så kommer infon här:

Bion: Mötas 17.30 vid SF

Övriga (Anettan, Anja, Fröken Planera och Anettan. Fler???): Möts på Stortorgets uteservering kl.19.30.

Nu ska jag städa och fixa klart m matsäcken till brännbollen o sen ska jag slänga mig i duschen och sticka iväg.

kram så länge, ses ikväll Ska bli mysigt. Om man bara inte hade massiv HERPES...

• Anja 19 juli 2008

Ahhh min herpes är MIN MAMMAS fel... Grrrr...

Hon har smittat alla sina barn (liksom jag smittat två av mina)

Nädå, jag vet inte om jag smittat dem. Deras första herpesutbrott har lixom kommit i kombination med sänkt immunförsvar, och jag har inte alls haft herpes i närheten av det.

De säger ju att alla har det latent men att det bara bryter ut hos 75% av befolkningen. För så är det väl, eller? Är lite osäker på siffrorna där, men det är hög siffra.

Nu ska jag RUSA...

Flamora
    jag ska inte glömma vinet

Fröken Planera
    En av Anettorna är såklart Embo *asg*

Labbråttan
    Jag blir säkert nöjd m vilken som, fast mina diamanter är ju bara 0.01 så de är ju SKITSMÅ, hälften av dina. de blingar inte JÄTTEmkt om jag ska vara ärlig, man får ju titta jättenära då *asg*

• Anja 19 juli 2008

STORT GRATTIS GABBI

känns som att vi får beställa in skumpa ikväll då

MEGAKRAM

• Anja 19 juli 2008

Hahaha förlåt Embo

jag trodde att jag skrivit dig SÅKLART...

haha

nu RUSAR jag... är skitsen.

Ses 19.30 då ska vi hjälpa Embo att spana

• Anja 19 juli 2008

hallååååå

tack för igår... jag somnade direkt när jag kommit hem, som en stock. INgen möhippa idag inte!

Men jag tippar att fröken planera kommer ha sin imorgon.

Imorgon kan de ju inte ta mig iallafall för då har vi ju Alices allra första barnkalas. Daniel jobbar så det är lixom bara jag och första barnkalaset är ju lite speciellt så det vill man ju inte missa.

f..n så jä..la pinsamt att mitt kortköp ej medgavs. Kollade upp det sen, fniss...

Jag kom ju ihåg alla köp men räknade ut att jag borde haft över 500 kr kvar, men det var jag som köpt 10 bars nutrilett á 42 kr styck, hehe...

• Anja 19 juli 2008

Åh Flamora

det låter som en drömdag tycker jag! Själv måste jag ut m ungarna på min onda fot, gå till en lekplats eller nåt. gå till stället där vi spelade brännboll igår för Daniel hade tappat sitt visakort där, suck...

Och så måste jag handla och fixa middag. Ibland önskar jag att jag hade min mamma i samma stad och att hon var pensionerad och att hon var en sån där bullmamma, som bodde typ i samma område så att ungarna kunde springa över till henne och att hon bara tyckte det var HELT underbart när de kom och sa -åååhh låt barnen vara här hos mig det är SÅÅÅÅÅ roligt.

Men nä, min mamma är långt ifrån pensionsålder, är superaktiv, har eget företag och tusen saker för sig, så om man vill ha hennes om barnvakt så ska man gärna höra av sig ett par veckor i förväg så att hon kan klämma in det i sin fulla kalender.

• Anja 19 juli 2008

flamora

har ni smakat vinet? Var det något att ha?

• Anja 19 juli 2008

Nä det låter illa så jag har nu fört över alla hans pengar t mitt konto. Hehe det låter nog lika illa (fast det var HANS förslag)

Lycka till på söndag... hoppas att vinet smakar gott till er rökta tupp. Det ser så fint ut m rosévin

det är ju ROOOOOSA... hehe

• Anja 19 juli 2008

haha jadå, ingen fara. ATt vara ensam hemma m barnen och inte ha körkort är ett bra botemedel mot att vilja ta sig till affärer. Sedan är det nu nationaldagen oxå, så jag vet inte hur många affärer som har öppet och hur länge...

Jag ville verkligen ha rosa mousserande vin t välkomstdrinken... Funderar på om man kan färgsätta vårt mousserande m lite karamellfärg eller nåt. Lite färska hallon i kanske.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4