Inlägg från: a wife to be |Visa alla inlägg
  • a wife to be

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Ska absolut sticka in på Akademi bokhandeln och Grahns på lunchen i morgon. Tack!

Fysio skrev 2008-06-11 17:44:08 följande:
    A wife to be: Titta på stämpelfabriken eller Matton i Malmö dom har hur mycket som helst. Eller kanske på Bokia... dom har ett lite kraftigare men jag vet inte om det är rosa... vi har köpt lite vitt där.... i Lund på Grahns pappershandel köpte vi grått!!!a wife to be skrev 2008-06-11 16:59:32 följande:
  • a wife to be

Var har ni beställt tårta ifrån? Tänkte höra på Evas hembageri i S Sandby, ngn som har något att säga om dom?

• a wife to be

ok, men då kanske det är ok nu då, hon har ju slutat;-D

• a wife to be

Tack, känns hur bra som helst!

labbråttan83 skrev 2008-06-11 18:59:48 följande:
    Jättefin ring!!! a wife to be skrev 2008-06-11 15:06:30 följande:[citat]Jag ska ha den i rött guld. Provade flera stycken men föll pladask för denna
  • a wife to be

Hängde inte riktigt med nu, ska ni beställa från Evas i Sandby?

Finns det många att välja mellan, vad tar dom/bit ca?

ingenjörsbruden skrev 2008-06-12 10:21:24 följande:
    Hon ska göra vår tårta också....dock ligger Glumslöv 40 min från Sandby......men det kanske går att lösa?!
  • a wife to be

Har en fråga om festhäftet. Vilken stl ska ni ha på ert? Jag tänkte ta ett A4 papper men vet inte om jag ska vika det så det blir lång smalt eller så att det blir mer "fyrkantigt"?

• a wife to be

mmm, det är fint, men bllir det inte väääldigt smalt?

• a wife to be

Gör ni förresten samma med vigselprogrammet?

• a wife to be

Skulle oxå bli jätteglad för en mall till vigselprogram

• a wife to be

Verkar som ni har kört CB innan, är det svårt att hålla vikten efteråt? Vad kostar dt och var beställer man det ifrån??

• a wife to be

Nu har jag fått hem båda tiarorna i mitt galleri, har fortfarande svårt att bestämma mig. Får nog ta hit min tärna så hon får hjälpa mig

• a wife to be

Anja.

Måste fråga om CB, antar att du gjort det innan eller? Ska du hålla på ända fram till bröllopet? Om ja, blir inte magen helt i uppror om man plötsligt börjar äta mat?? För jag antar att du inte ska dricka pulver på bröllopet Jag har aldig själv testat så jag är lite nyfiken, skulle vilja bli av med 2-3 kilo själv.

• a wife to be

Ingen fara, det är ju ett tag tills vårat bröllop!

Hmmm, kanske ska köra en kur med CB innan.............

• a wife to be

Är så pirrig just nu. Har en vännina som är på förlossningen 10 dagar över....hoppas det går bra och att det blir en flicka, har så otroooligt mkt bebiskläder att bli av med

• a wife to be

Nja, jag vet inte om du känner henne - Linda- ???

Jamen det är ju såå mysigt, vill bara dit och gosa och snusa på det lilla livet KAN HON INTE RINGA SNART!

• a wife to be

Nä det är andra.... fick ett sms i morse 05,45.

• a wife to be

Åh vad roligt. Vi ska oxå ha dom på vårt bröllop. Vad körde dom för sort musik? Är detblandat liksom både gammalt och nytt?

Fysio skrev 2008-06-22 13:31:58 följande:
    OJ!!! Kom på att jag missat att tipsa om vårat fantastiska band "stämbandet". Dom kunde verkligen konsten att dra igång en fest! Shit vilket drag det blev dom var verkligen grymt bra! Vi blev tipsade av Bröderna Berggrensson eftersom dom själva var bokade våran dag och tack tack tack bröderna.... detta var ju kanon!!!
  • a wife to be

Vad bra. Var inne och lyssnade på deras hemsida och då spelade dom mest äldre låtar, dom var grymma, men vill ju ha modernt oxå

Fysio skrev 2008-06-22 20:47:24 följande:
    Dom var grymt bra på att känna av vad folk ville dansa till men dom blandade friskt och drog till med önskelåtar om folk ville något speciellt. Det var rock/pop allt från 60tal till nytt. Beatles, kiss, uggla... you name it!!!a wife to be skrev 2008-06-22 20:37:38 följande:
  • a wife to be

Anja.

Hur går det med viktminskningen?

Fin bordsplacering du gjort!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4