Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Ska absolut sticka in på Akademi bokhandeln och Grahns på lunchen i morgon. Tack!
Ska absolut sticka in på Akademi bokhandeln och Grahns på lunchen i morgon. Tack!
Var har ni beställt tårta ifrån? Tänkte höra på Evas hembageri i S Sandby, ngn som har något att säga om dom?
ok, men då kanske det är ok nu då, hon har ju slutat;-D
Tack, känns hur bra som helst!
Hängde inte riktigt med nu, ska ni beställa från Evas i Sandby?
Finns det många att välja mellan, vad tar dom/bit ca?
Har en fråga om festhäftet. Vilken stl ska ni ha på ert? Jag tänkte ta ett A4 papper men vet inte om jag ska vika det så det blir lång smalt eller så att det blir mer "fyrkantigt"?
mmm, det är fint, men bllir det inte väääldigt smalt?
Gör ni förresten samma med vigselprogrammet?
Skulle oxå bli jätteglad för en mall till vigselprogram
Verkar som ni har kört CB innan, är det svårt att hålla vikten efteråt? Vad kostar dt och var beställer man det ifrån??
VAR har ligger den affären?
Nu har jag fått hem båda tiarorna i mitt galleri, har fortfarande svårt att bestämma mig. Får nog ta hit min tärna så hon får hjälpa mig
Anja.
Måste fråga om CB, antar att du gjort det innan eller? Ska du hålla på ända fram till bröllopet? Om ja, blir inte magen helt i uppror om man plötsligt börjar äta mat?? För jag antar att du inte ska dricka pulver på bröllopet Jag har aldig själv testat så jag är lite nyfiken, skulle vilja bli av med 2-3 kilo själv.
Ingen fara, det är ju ett tag tills vårat bröllop!
Hmmm, kanske ska köra en kur med CB innan.............
Är så pirrig just nu. Har en vännina som är på förlossningen 10 dagar över....hoppas det går bra och att det blir en flicka, har så otroooligt mkt bebiskläder att bli av med
Nja, jag vet inte om du känner henne - Linda- ???
Jamen det är ju såå mysigt, vill bara dit och gosa och snusa på det lilla livet KAN HON INTE RINGA SNART!
Nä det är andra.... fick ett sms i morse 05,45.
Åh vad roligt. Vi ska oxå ha dom på vårt bröllop. Vad körde dom för sort musik? Är detblandat liksom både gammalt och nytt?
Vad bra. Var inne och lyssnade på deras hemsida och då spelade dom mest äldre låtar, dom var grymma, men vill ju ha modernt oxå
Anja.
Hur går det med viktminskningen?
Fin bordsplacering du gjort!