Inlägg från: Hedebris |Visa alla inlägg
  • Hedebris

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

embo- hoppas du fått dina pengar nu av killen och att han inte käkat glass för pengarna eller ngt
    Kändes så dumt i morse... visste inte om jag skulle gå fram till folk och fråga: är det du som ska ha pengar av mig? vem säger nej lixom
    Men din fästman var mycket trevlig. pratade så länge att jag nästan kom försent till föreläsningen Snygg var han också. Grattis. Ett kap (inte för att du inte är det)

ang bion så tror jag att jag kan... gissar att det är i lund:-P

vi får ta en biokväll hemma hos mig någon kväll med...
    för en koll på vårt hemmabiosystem kolla in www.mrbamse.se

• Hedebris

jag ska förresten på valskurs den 14juni. någon mer?

• Hedebris

vi köpte vår i malmö. den är hur gullig som helst :)

Ankan80 skrev 2008-05-28 14:51:55 följande:
    Några tips på affärer med tärnklänningsliknande skapelser.Kommer på fd randiga rutan och så skall det vara en på Karl XI gata.Fler? Vi skall ut o prova snart så ....
  • Hedebris

stiliga högtidskläder / romantica på bergsgatan :P

• Hedebris

själv gillar jag mårtens pizzeria :P skämt å sido.

vad sägs om sandras. mitt favvoställe i lund. nära bion med

• Hedebris

jag har inte råd att lägga över 150kr på mat. (jag vet att jag är tråkig) men vill ni gå till ett lite finare/ dyrare ställe så hoppar jag maten och följer med på bion

• Hedebris

vi har lagt undan 30 000 till bröllopet än så länge denna månaden. behöver lägga undan ytterligare 10 000 egentligen.. se under vilken sten vi kan hitta dem

• Hedebris

det tycker jag lät som en bra idé :) mårtenstorget är ju trevligt :) vi kan ha med oss en kasse med 2,25:or också

• Hedebris

men då måste det vara sådana supersmala sugrör :)

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4