Inlägg från: Anettan73 |Visa alla inlägg
  • Anettan73

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Så nu får jag med begemig..

Ska hämta barnen...

Ses kanske i kväll

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-04 11:51:18 följande:

hemma igenblev inga bilder brudar... tyvärr...hon gjorde ju ändå bara en slarvigare variant av min uppsättning så att vi skulle vara överens och jag skulle få en aning om ungefär hur det skulle bli... Så hon tuperade inte eller så utan svängde bara upp och nålade fast så det blev som en bulle där bak lixom... den hamnar lite högre än jag tänkt i och med att slöjan ska fästas under, men det såg ut att bli toppen.Ska bli sååå kul att se det riktiga resultatet på den stora dagen. hon fattar precis hur jag vill ha det och det känns toppen + att hon är supergullig.makeupen väntar vi med till den 16:e. så det kan jag ju ta bilder på iallafall...alltså ni kommer garva när ni ser mig i morgon för jag ser FÖR JÄ..LIG ut.mina läppar ser ut som en misslyckad collageninsprutning!
  • Anettan73

Morrn på er...

Var när hur e d ikväll???

Det var ju tusan vad ni ändrar er...

Hoppas att jag inte ligger o sover när jag ska komma

Har varit vaken sedan 0420 något och då gick jag o lade mig kl 00 ca... Så Ja jag e as trött...

• Anettan73
    AnneiLund skrev 2008-06-05 11:21:51 följande:
    Japp helt ärlig när jag säger att det är stooor skillnad, men jag tycker fortfarande att DIN är väldigt vacker!!!
    Kan bara hålla med...
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-05 11:29:06 följande:

Hihi ni är för söta och diplomatiska Har lagt in en bild på vår kyrka inifrån. hittade en jättebra bild på nätet Längtar såååå mkt nu!anjasbrollops.blogg.se/1212657653_kyrkan_inif...
    Som jag skrev i den andra tråden. Jätte fin..
  • Anettan73

Idag ringde vigselförättaren mig. Pratade och bokade in en dag. Den 24 Juni ska vi dit. Frågade mig varför jag just valde Limhamnskyrka då jag bor i Eslöv.. Så jag berättade mer eller mindre hela historien bakom varför, alla mina band till kyrkan. Och jag berättade för henne att jag kan inte ens gå in i kyrkan utan att bli berörd och får hålla gråten inne. Så jag fasar för min vigsel. Hon tyckte att det var oerhört viktigt med val av kyrka allra mest när det är så mycket som det berör en. Under tiden så fick jag gråten i halsen... Usch jag får sådan panik. Jag kommer att stor tjuta i kyrkan. Hon var glad att jag berättade det för det underlättar hennes arbete under vigsel mm när hon vet hur jag känner det...

• Anettan73

Hmmm Carolina verkar vara eftertraktad.... Sådan tur för mig att jag knep henne då för snart 1 år sedan

• Anettan73

Tja...

nu har jag lagt in bilder i galleriet på provsminkningen. Även på min tärnor...

TA inte mina bilder på allvar. För jag fixar inte fotografering. Fasar så för bröllopsdagen..

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-15 21:42:34 följande:

Hihi roliga foton anettan Jättefin sminkning var det... precis nåt sånt som jag vill ha... ska ju provsminkas imorgon
    Ja eller hur... Jag pallar inte det med fotografering... Ann-Sofi som tog fotona fick tuppjuck på mig... "typisk mig" menade hon...

Då kan du tänka dig hur bröllopsfotona kommer att se ut
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-15 21:42:34 följande:

Hihi roliga foton anettan Jättefin sminkning var det... precis nåt sånt som jag vill ha... ska ju provsminkas imorgon
    Jag blev jätte nöjd faktiskt. Hon e så himla duktig som ska sminka oss.
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4