Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Så nu får jag med begemig..
Ska hämta barnen...
Ses kanske i kväll
Så nu får jag med begemig..
Ska hämta barnen...
Ses kanske i kväll
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-04 11:51:18 följande:
Morrn på er...
Var när hur e d ikväll???
Det var ju tusan vad ni ändrar er...
Hoppas att jag inte ligger o sover när jag ska komma
Har varit vaken sedan 0420 något och då gick jag o lade mig kl 00 ca... Så Ja jag e as trött...
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-05 11:29:06 följande:
Idag ringde vigselförättaren mig. Pratade och bokade in en dag. Den 24 Juni ska vi dit. Frågade mig varför jag just valde Limhamnskyrka då jag bor i Eslöv.. Så jag berättade mer eller mindre hela historien bakom varför, alla mina band till kyrkan. Och jag berättade för henne att jag kan inte ens gå in i kyrkan utan att bli berörd och får hålla gråten inne. Så jag fasar för min vigsel. Hon tyckte att det var oerhört viktigt med val av kyrka allra mest när det är så mycket som det berör en. Under tiden så fick jag gråten i halsen... Usch jag får sådan panik. Jag kommer att stor tjuta i kyrkan. Hon var glad att jag berättade det för det underlättar hennes arbete under vigsel mm när hon vet hur jag känner det...
Hmmm Carolina verkar vara eftertraktad.... Sådan tur för mig att jag knep henne då för snart 1 år sedan
Tja...
nu har jag lagt in bilder i galleriet på provsminkningen. Även på min tärnor...
TA inte mina bilder på allvar. För jag fixar inte fotografering. Fasar så för bröllopsdagen..
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-15 21:42:34 följande:
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-15 21:42:34 följande: