Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Vi ska också ha Längtan till dig, fast som brudvals. Bra val!
Sedan tyckte jag också att det var väl en andeles utmärkt ide med kudden
Fröken Planera skrev 2008-06-10 09:37:57 följande:
Vi ska också ha Längtan till dig, fast som brudvals. Bra val!
Sedan tyckte jag också att det var väl en andeles utmärkt ide med kudden
Fröken Planera skrev 2008-06-10 09:37:57 följande:
Då blir det ju verkligen ett minne för livet ha ha ha
Fröken Planera skrev 2008-06-10 13:45:29 följande:
Nu ska vi se, hur mkt snöre använde jag till 40 flaskor...*tänker*... Jag skulle säga 10-15 cm per flaska om det inte ska bli för pilligt att knyta.
Tjena brudar! Stressad som tusan nu med allt som ska fixas de sista dagarna...
Har hämtat hem min klänning nu, jag lyckades ta mig med bil till centrum (!!!!), vilket är en bedrift enligt mig själv med tanke på alla studenter... Jissses, de är ÖVERALLT! Den satt i alla fall som en handske så nu kan man slappna av lite... Hade ju varit lite brådis annars...
Vet ni förresten vad jag lyckades göra? Vi var ute på vår sedvanliga lilla kvällspromenad och helt plötsligt, utan att fatta hur det gick till, ligger jag på marken och har skrapat upp HELA mitt högra knä. Känns som man är sju år igen och precis ramlat på skolgården
Såret är precis under klänningskanten (puh) men det småblöder liksom hela tiden (så fort man böjer på knät) så jag får sätta dubbla kompresser på och massa sårtejp. Inte kul med små röda fläckar på klänningen, då får det åtminstone vara rödvin
Jättefin ring!!!
a wife to be skrev 2008-06-11 15:06:30 följande:
[citat]
Jag ska ha den i rött guld. Provade flera stycken men föll pladask för denna
Verkligen tråkig stil! Ett bröllop sker 1 gång i livet och killen kan väl klara sig själv på en vernissage!!!
Lycka till med allt tårtprovande, själv vet inget om tårta för vi ska ju ha skånsk "spittekaga" från sjöbo, hi hi
Hej och tack för alla lyckönskningar, vad gulliga ni är!
Fredagen den 13e har faktiskt flytit på utan problem(föutom lite humörsvängningar från mitt håll .
Vi har precis gjort färdigt våra personliga löften till varandra... Lite sent men inte för sent Men jädrar vad det börjar pirrar i magen nu, vänta ni bara!
Anne, jag förstår dig verkligen med allt du har kvar att göra, det känns som man alltid har lika mycket kvar fast man betar av saker hela tiden...
Shit vad brutalt Hedebris! fast kul