Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Vad synd att du inte kan ikväll, men huvudsaken är ju att du kan den 17:e, det är ju trots allt den stora dagen...=)

ingenjörsbruden skrev 2008-05-07 16:21:20 följande:
    Vi ska träffas på plats ett par v innan vigseln, men vi har både slottsmiljö o kyrkan...så vi får väl se.... Ni får ha det så attans trevligt i kväll.....jag har jobb upp över öronen...*bluubb blubb blubb* Men den 17:e ska jag def med!!!
  • Fröken Planera

Vi får ju lägga upp vilka som ska handla och när.. det bästa vore ju om några kunde ta på sig och handla allt, och att vi lägger ihop pengar sen..

• Fröken Planera

Tina! Jo, vi har haft trevligt ikväll, men det blev inte så mycket detaljer kring den 17:e. Vi bestämde att Embo fixar vinet medan Anja och jag kör och handlar maten.
    Så nu behöver vi recept till Huvudrätten.. Ingenjörsbruden??
    Och till desserten Rabarberpaj med cocos.. Flamora???

Var det Madelene körner som döpte er son?? Visst var hon underbar???

• Fröken Planera

Detsamma Flamora. Synd att ni var tvungna att åka så tidigt bara. Det var så skönt att sitta på Stortorget och gotta sig med lite vin. Men vi får chans att prata mer den 17:e..=)

Jag tänkte anmäla oss till den där valskursen idag eller imorgon. Har ni anmält er redan?

Är det fler som ska gå, det hade varit kul om vi gick samtidigt..

Flamora skrev 2008-05-08 11:11:07 följande:
    Det var jättekul å träffa er. Jag skriver in recpet på paj och bullar när jag är hemma.
  • Fröken Planera

Tina, du får verkligen göra ditt allra bästa för att komma den 17:e, det är så kul att höra allas berättelser och planer.

Om du springer på Madelene K så får du hälsa från Gabby, jag tänker ofta på henne.

• Fröken Planera

Lycka till Matchlesslady. Du kunde knappast ha bättre väder..

• Fröken Planera

God morgon allihop. Jag behöver lite hjälp. Eftersom jag inte kommer på någon bra morgongåva till Sonny har jag kommit på att jag vill ge honom nåt helt annat. Jag funderar på att bjuda in HippHipp-gänget till bröllopsfesten. (Eller i allafall Tiffany och Kajan)Tror ni att det skulle funka??? Hur mycket kan det kosta?
    Både Sonny och Kevin är ju helt tokiga i dem, så jag tror att det hade gjort succé. Hur kommer jag i kontakt med dem, är det någon som vet det?

• Fröken Planera

Tack så mycket! Där finns ju allt jag behöver..
    Ska bara kolla upp hur mycket det kostar åxå..

MatchlessLady skrev 2008-05-10 09:09:33 följande:
    Tack Fröken Planera!Prova här: www.anagramproduktion.se/
  • Fröken Planera

Vad konstigt.. Vad var det för saker du skulle packa?

Fysio skrev 2008-05-10 13:56:47 följande:
    I morse klockan kvart över 6 väcktes jag av att det ringde på dörren... där stod en "apa" verkligen helluddig *tänk Max reklamen med hamburgermonstret*.... han var helt tys och räckte bara över ett kuvert och väntade sedan...fick en lapp att packa en påse som apan sedan drog med.... Ha ha ha.... det är verkligen ett äventyr att gifte sig!!!
  • Fröken Planera

Matchlesslady. Åhh vad härligt! Du har redan gjort det!!! Hur kändes det??? Var det så härligt som vi föreställer oss? Grät du? Berätta!!! Och när får vi se bilderna på er?

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4