• majlis

Frisör i göteborg. Hjälp måste hitta någon snart

Hej 1

Behöver akut hjälp med att hitta någon bra frisör i göteborg som kan göra en uppsättning. Frisören som skulle gjort det kan inte längre så jag måste hitta en ny. Jag gifter mig i maj så det är lite panik som ni förstår. Gärna ett bra rimligt pris.
    Någon som har någon att rekomendera, snälla!!!

• Svar på tråden Frisör i göteborg. Hjälp måste hitta någon snart
  • Linda o Weng

Hej, såg precis att Formbar tar 600/timme för uppsättning utan lockar...

• Sommargrönt

Clip Avance vid Vasaplatsen, hos Camilla. Hon ska göra min frisyr och har bilder på hemsidan. Googla på Clip Avance bara. Hon tar 700 kr i timmen.

• *Lilla M*

Jag hade, precis som Tooticki, Mathilda på Modig Hårdesign. Mycket bra!

• *Lilla M*

Jag minns inte exakt vad jag betalade, men det var inte så farligt dyrt (ungefär på andra ställen alltså). Inklusive frukost. Och påklädningshjälp.

• Tooticki

Jag ska inte ha en uppsättning utan mer som en feststyling av mitt hår, smink + att hon stylar min blivande make. För det får vi betala 1500 kr.

• gusjma

Såg att ngon annan tipsat om Graham & Sandra! Själv klipper ajg mig hos Sandra! Jag är alltid kanonnöjd när jag går därifrån! Vi pratade en del om brudfrisyrer och hon verkar ha bra koll, känner efter väl vad bruden vill ha och så gör hon konsultationer gratis innan!

• Troll1
    Bauti skrev 2008-03-28 17:29:02 följande:
    Kolla med Graham & Sandra på Kyrkogatan i gbg. Jag gjorde min uppsättning hos Graham. Varmt rekommenderas.Lycka till!
    Har du eller ngn annan här fixat sig hos Camilla Dorvall på ovanstående salong?
  • junifru08

Rekommenderar tjejerna på Salong Saxee på Storgatan. 031-134314
    Har sett flera "brudar" bli fixade, tyvärr får jag inte själv tillfälle att låta dom fixa mig, gifter mig på Gotland.
    Linnea är jätteduktig på att sminka oxå.

• Len0k

Tack för alla bra tips. Hittade tråden två veckor innan bröllopet efter katastrofal provsminkning och provuppsättning på Noblesse hos Arlinda.
    Jag är oerhört tacksam för era bra tips. Jag gick till Sandra på Graham och Sandra till slut och blev supernöjd! Sandra lyssnade på mina önskemål, la till sina förslag omtänksamt. De är verkligen gryma. Det är fantastisk atmosfär där hos dem.

• Snigel Bee

Jag gick till Graham&Sandra för min o det va så otroligt slarvigt gjort! Riktigt tråkigt var det att lägga 1000 kr på provuppsättning o provsmink! Det var Marika som gjorde det på mig!
    Gammal tråd:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m3793676.html

Slutade me att jag gick till en supergullig tjej på Noblesse där jag blev jättenöjd! =) Mkt billigare och betydligt mer nogrannt gjort! Kmr inte ihåg hennes namn men kan ta reda på det om någon e intresserad!

• Therese142

Jag har bokat götefrizzorna och de har verkligen varit trevliga mot mig.. kommer även ha mammor och systrar som ska fixa håret och de hade inga problem att kalla in extra personal för min skull..  hoppas nu bara att provuppsättningen går vägen..

• tigerlily

Hej!

Min mamma är frisör och ska göra min bruduppsättning. Hon är väldigt bra på uppsättningar! (Naturligtvis är jag partisk här, men det är inte bara jag som säger det... faktiskt...)

Dessutom är hon billigare än kedjorna, eftersom hon är egen frisör med en liten, men väl inarbetad salong. Salongen heter Salong Silhouette och ligger på Johannebergsgatan 24, alldeles i närheten av Götaplatsen. Tel: 031-184884.

Lycka till!

• tigerlily

Oj då, såg nu att tråden är sedan i mars. Då kanske du redan har hittat någon.

Hur har det gått?

Svar på tråden Frisör i göteborg. Hjälp måste hitta någon snart