Vad för transport använder Ni efter kyrkan?
Nyfiken hur Ni tar er mellan kyrka & festlokal efter vigseln.
Nyfiken hur Ni tar er mellan kyrka & festlokal efter vigseln.
Vi ska åka båt, ska bli jättekul!
För oss blir det häst med vagn
Vi ska åka en cab, vilken modell det är kan jag inte säga för jag vet inget om bilar, men den är blå.
Om den skulle gå sönder eller nåt, så kommer jag höra med syrrans kompis om vi kan låna en av alla deras amerikanare.
Sen mellan festen och hotellet blir det taxi.
Vi kommer att åka båt
bmw z3
Mi och Nez
åh det ville jag oxå, åka engelsk dubbeldäckare men den enda jag kunde hitta i bra skick här nere var såklart redan utyrd den dagen.
Nu tänker vi oxå gå, allihop i stort följe till festlokalen, kanske 700 meter. Om ens det. Tar typ fem minuter att gå.
Hoppas alltså på fint väder (men inte på värmeböljan de utlovat till andra halvan av juli, den gör mig lite förskräckt då jag inte fixar värme så bra).
Vi ska antagligen åka morbrors buick cab, nedcabbat om vädret tillåter :)
Vi har bokat helikopter
Dock är det inte helt bestämt eftersom att jag är rädd att bli åksjuk, haha. Folk säger att man inte blir det men jag är inte så säker, haha.
har bokat en veterandubeldeckar buss för oss o alla gäster
Usch har massa alternativ men kan inte bestämma :P
Till kyrkan åker ja å tärnan limo å från festen åker ja å mannen limo :P
Vår bestman kommer fixa transport från kyrkan till festlokalen och jag tyckte att en liten fågel viskade i mitt öra att det ev. blir en limo!!! men jag vet inte.......
Vi gifter oss den 30 Augusti och den 29 kommer jag sova hos min väninna som även är frisör som ska fixa mitt hår och smink och även tärnornas. Sedan åker vi gemensamt till kyrkan med något fordon som dom fixat..där vi möter upp min blivande make och bestman..sedan går vi in i kyrkan tillsammans.
Fotograferingen tar vi efter vigseln då vi gifter oss redan 14.00.
Är lite spänd vad det blir för fordon......hihi
Men vi får se....den som väntar på något gott.....