Julibrudar del 2
Hittar inte den gamla tråden så tänkte att vi kunde snacka
Välkomna alla blivande julibrudar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-01 08:59
snacka vidare ska det stå hihi
Hittar inte den gamla tråden så tänkte att vi kunde snacka
Välkomna alla blivande julibrudar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-01 08:59
snacka vidare ska det stå hihi
Niklasbivandefru! Vi har oxå skickat unbjudningar till Finland och vi skrev ingen klädkod till dom inbjudningarna just pga att det är inget man skriver om i Finland,där klär dom sig automtiskt till kavaj iaf på dom bröllop jag varit med om:)
ok för vi fick en inbjudan från finland idag o där hade dom inte skrivit klädkod.
jag har börjat få svar på inbjudningarna.
Idag kom ett skriftligt svar, det var roligt men annorlunda.
Vi var bjudna på bröllop i finland för två år sen men det funkade inte att åka så långt med barnen bara för en helg.
Hade dom haft det i Stockholm där dom bor, då hade vi kommit. utan att tveka.
Långt bort det oxå men mycket närmre.
19 juli smäller det för oss också :)
5 juli.. kom igen.. *räknar dagar.. timmar...*
Fick reda på här om dagen att jag inte behöver baka tårtan själv, vi har snälla människor omkring oss som vill bidra till vårat bröllop !!!!
Vi har helt och hållet räknat med att betala allt själva, men visst är det kul att få lite hjälp =)
Känner mig lite stressad över musiken, har fortfarande inte bokat in DJ och det känns somm att det är dags nu så vi inte får "skiten som blir över", ursäkta uttrycket. Vill ju ha ngn som är van att spela på bröllop.
helt sjuuukt!!! 11 veckor kvar!!! tänk va tiden går långsammt!!! känner en viss panik dock!!
Kram på er
12 juli gifter jag mig,börjar känna mig stressad!
Blev inge bättre när min syster som är tärna berätta att hon flyttar till Irland den 10 juni,hon kommer hem dagen innan bröllopet.Panik!
Igår skickade jag iväg efternamnsändring & hindersprövning papprerna...ett steg framåt 19 Juli igen:)