• Svar på tråden Hur fel kan det bli? (tokrolig)
  • Anettan73

Jag satt och hörde den i bilen när jag var ute o körde. Kommer ihåg att jag höll på att köra av vägen av garv...

• pallesj

Kunde inte höra den för min dator har tydligen inte det programet tyvärr

• carin1983

*skrattar hysteriskt* åh gud stackars brudpar. Glöm inte å vara försiktiga med alkoholen tjejjer

• pojomo

oj va jag skrattade. Men jag vet inte om jag ycker synd om paret möjligtvis om hennes sambo som fick vart kvar själv under tårtan.

• Mams

*asg*
    Vad tragikomiskt...!
    Skulle ha varit "roligt" att ha få varit där... *fniss*
    Så det kan bli.

• jelikr
    Mams skrev 2008-04-01 10:40:15 följande:
    *asg*Vad tragikomiskt...!Skulle ha varit "roligt" att ha få varit där... *fniss*Så det kan bli.
    Om jag varit där tror jag inte det skulle varit kul....mer pinsamt...
    Stackars brudgum...och hur tänkte bruden (eller det gjorde hon kanske inte)hihi
  • Mams
    jelikr skrev 2008-04-01 10:41:56 följande:
    Om jag varit där tror jag inte det skulle varit kul....mer pinsamt...Stackars brudgum...och hur tänkte bruden (eller det gjorde hon kanske inte)hihi
    Jaaa det har det nog rätt i.
    Men så där efteråt, om man varit med så är det nog bara komiskt allt ihop...
    Stackrarna...! hi hi hi
  • Diamonds are a girls best friend

Mycket vi kan lära oss eller hur? He he alla BT-brudar kommer vara nyktra på sin bröllopsdag

Anettan73 skrev 2008-04-01 10:11:36 följande:
    Jag satt och hörde den i bilen när jag var ute o körde. Kommer ihåg att jag höll på att köra av vägen av garv...
    Hörde den oxå i bilen 1a gången men hade precis parkerat och skulle in till jobbet, men blev tvungen att stanna kvar och lyssna, ville inte missa det!
  • Anki1979

Lobar att mitt bröllop inte ska bli så :) *hehe*

Svar på tråden Hur fel kan det bli? (tokrolig)