• Duchess

Vill du köpa min m2b?

Jag har inte råd att bjuda över de tidigare buden, men du kanske vill byta?

Min karl är utbildad brandman, är fantastiskt duktig på att laga mat och kan dessutom massera. Enda minuset är att han snarkar.

• Duchess

Det borde gå bra. Kan din dammsuga? Vi hatar dammsugning här hemma, så det bor dammråttor i hörnen....

c t skrev 2008-04-01 22:21:14 följande:

DuchessJag pröjsar så kan vi dela under förutsättning att din man masserar mina fötter?
  • Duchess

Frågan är ju hur man ska värdera kunskaper och talanger vid ev. inbyten.

Musikalisk - helt klart extra bonuspoäng! Duktig med dammsugaren (t o m lyfta soffan!) är lysande!
    Jag vet t ex inte själv om brandmansutbildningen uppväger snarkningen....

• Duchess

Att lära en man uppskatta shopping och prata svenska är överkomligt. Men att få en man att rensa ut hawaiiskjortor... hmm... nej, där tror jag att det är stopp. Det är nästan lika svårt som att få en man att kasta sina gamla slitna/trasiga t-shirts som han har haft sedan han gick högstadiet.

BEGirl skrev 2008-04-01 22:31:06 följande:
    Om han är så bra på att stryka mm så kan han säkert även annat. Jag behöver en som lär upp min m2b i följande sysslor:- få honom att rensa ut alla hawaiiskjortor ur hans garderob (de är ju fula och tar dessutom plats i damens garderob)- få honom att uppskatta shopping (med fokus på klädaffärer och pysselbutiker)- lär honom att prata svenskaJa, det var ju inte så mkt jag kunde komma på (måste kanske räkna med att ytterligare uppgifter kommer när vi gift oss)Jag bjuder 5000 kr för detta.
  • Duchess

Att lära en man uppskatta shopping och prata svenska är överkomligt. Men att få en man att rensa ut hawaiiskjortor... hmm... nej, där tror jag att det är stopp. Det är nästan lika svårt som att få en man att kasta sina gamla slitna/trasiga t-shirts som han har haft sedan han gick högstadiet.

BEGirl skrev 2008-04-01 22:31:06 följande:
    Om han är så bra på att stryka mm så kan han säkert även annat. Jag behöver en som lär upp min m2b i följande sysslor:- få honom att rensa ut alla hawaiiskjortor ur hans garderob (de är ju fula och tar dessutom plats i damens garderob)- få honom att uppskatta shopping (med fokus på klädaffärer och pysselbutiker)- lär honom att prata svenskaJa, det var ju inte så mkt jag kunde komma på (måste kanske räkna med att ytterligare uppgifter kommer när vi gift oss)Jag bjuder 5000 kr för detta.
Svar på tråden Vill du köpa min m2b?