• Jnyli

krossat hjärta!!

HEJ...
    Skriver nu med gråt i halsen.För tre månader sedan friade jag..han sa ja direkt!vi skulle gifta oss i januari.Så vi har planerat lite smått.Om en månad skulle jag flytta in hos honom igen,vi var isär i 1,5 år innan vi hittade tillbaka till varandra.Jag har sagt upp min lägenhet och allt..nu sa han igår att han vill vänta och varken gifta sig eller bo med mig....jag blev helt chockad.Idag har vi prata lite.men jag grät mest..då sa han helt plötsligt att det e slut!...vad ska jag göra???mitt hjärta har gått itu.

• Svar på tråden krossat hjärta!!
  • Car0line

Vill bara ge dig en kram. Vet inte alls hur jag själv skulle hantera det, om det hände mig.

• Jnyli

ja...jag är i chock.Fattar inget.vi har haft det underbart de sista månaderna.Han sa att det gått för fort...visst vi kan skjuta på bröllopet.Men jag ska vara ute ur min lägenhet om en månad..

• johansdotter

JISSES!
    Vilket svin!!
    Varför säga ja och sen vänta tills du sagt upp lägenhet och allt???

Ursäkta min svenska...men det kommer från hjärtat...

*STOOOOOOOOR KRAAAM*

• Fenixx
    *kram* vilken gris...hur kan man bete sig så!!
  • Jnyli

tack!jag tyckte med att han kunde sagt något innan...då sa han att jag kände ju inte så innan.Det har kommit nu.

• Aleta

Kram från mig också, det måste vara fruktansvärt för dig just nu.

• Vidalila

Men gud! så kan han ju inte göra. Detta verkar vara ett klassiskt exempel av kalla fötter. Säg att ni måste prata om detta på ett förnuftigt sätt. "Du har ju faktiskt ingen lägenhet. Ni kan vänta med bröllopet, men ni måste lösa det här. "

• Jnyli

javisst..kalla fötter tror jag.Saken e att vi bodde ihop tre år innan.Sedan bedrog jag tyvärr honom..och jag har jobbat sååå hårt för att bygga upp det mellan oss igen.Och när han verkar lycklig..så händer det här.fy fan!usch..e sååå ledsen.

• johansdotter

...skitsnack imo....man kan väl inte bara ändra känslor från att vilja gifta sig till att dumpa ngn på ett par dar???

För mig låter det mer som att han helt nyligen fått för sig att gräset är grönare på andra sidan staketet...och att hans känslor egentligen inte alls var så djupa...
    USCH! vilken gris...
    Lider verkligen med dig!
    Går det att häva uppsägningen? Har du annars någonstans att ta vägen?

*hård kram*

Jnyli skrev 2008-04-02 18:17:16 följande:
    tack!jag tyckte med att han kunde sagt något innan...då sa han att jag kände ju inte så innan.Det har kommit nu.
  • Skottdagen2008

En stor kram till dig verkligen.

en sak som jag tänkte på, men det är kanske bara jag. har ni inte bott ihop förr? jag menar, han verkar helt klart ha fått kalla fötter, men å andra sidan bara att flytta ihop är ju ett stort steg.

Svar på tråden krossat hjärta!!