• MyStyle

fysisk v. psykisk misshandel...

Jag måste bara hoppa in och fråga, misshandlar han deras gemensamma barn oxå?

• MyStyle

Ok, de va ju tur det...

Jag har inte läst hela tråden, men kan inte sonen vägra åka dit? Kan inte han säga att han vill bara träffa henne om inte hennes s.k "man" är med? Han kanske inte vill det, men jag tänkte eftersom han är 16 år...
    Då träffas de ju ändå, men det känns som hon måste förstå vad det är hon väljer mellan. Det kanske är det enda sättet att få henne att förstå att det inte bara är henne det handlar om utan att där är barn inblandade oxå. *bara en tanke*

johansdotter skrev 2008-04-04 15:27:43 följande:
    näää..som jag fattat det är hon en riktig diva till 3- åring.
  • MyStyle

Usch, du får ursäkta mig, men jag har svårt att tycka synd om henne...
    Mitt barn är det viktigaste i mitt liv, om min m2b skulle göra henne illa (vilket han aldrig skulle), så hade jag lämnat honom omedelbart. Ingen skulle nånsin skada mitt barn och komma undan med det!

Dessutom har hon blivit erbjuden hjälp av er...
    Man kan inte tvinga någon att fatta ett sånt beslut, det måste komma från en själv. Ungefär som alkoholism. Egentligen är det honom man blir vansinnig på, men tycker samtidigt det är oansvarligt att stanna kvar särskilt när det finns barn med i bilden. Men troligtvis är hon rädd för honom...

Tycker du gör rätt med sonen, han behöver dig och sin pappa.

Svar på tråden fysisk v. psykisk misshandel...