MAJ 2009
Hittade alla månader förutom Maj.
Så då fick jag ju göra en egen.
Nån som hänger på`??
Hittade alla månader förutom Maj.
Så då fick jag ju göra en egen.
Nån som hänger på`??
Vi gifter oss också den 23:e maj 2009! Vi har bestämt i vilken del av landet vi ska vara och kollat på lokal. Ringde även idag och frågade angående vigselförrättare (gifter oss borgeligt), men de sa att jag skulle höra av mig om 10 månader igen
Hohoo igen!
Vi har bokat kyrka och nu kollar vi en del på lokaler, har ej bestämt ännu om vi vill ha catering + hyra lokal eller allt-i-ett dvs. 3-rätters m. dryck samt kaffe/tårta/vickning.
Här i Stockholm är allt så dyrt men givetvis mer att välja på. Vi har en stram budget som det ser ut nu.
Vi vill ha en dag att minnas så vi funderar på att dryga ut kassan med lån, dumt eller? Skulle helst vilja slippa men som det ser ut nu så har vi nog inget val...
Jag har börjat göra korgar (för blomblad) till näbbarna! Dom blir enkla i benvitt & guld. Skall sätta in en bild på första korgen jag gjorde i går.
Länkar till mitt fotoalbum, näbbkorgen...
www.brollopstorget.se/hem/linda_och_hannes/galleri.php
Himla söt =)))
Linda och Hannes skrev 2008-05-27 10:50:30 följande:
vilken vacker klänning! vart hittade du den?
Linda och Hannes skrev 2008-05-27 10:50:30 följande:
tackar
menar du den längst upp i albumet?
den v-ringade med eller utan orange band (eller var det två olika?)
Linda och Hannes skrev 2008-05-27 12:49:15 följande:
Jag har en bild med en v-ringad med oranget band, veckad vid bysten sen har jag en bild på en klänning som oxå är v-ringad men utan veck. Hursomhelst, tackar! Dock kommer jag inte vart jag hittade bilderna har sökt på sååå många sajter, men jag kan tänka mig att det var på nån sida för kinaklänningar. Där hittar man mycket inspiration.
//Linda
Här kommer en länk till klänningen utan veckad v-ringning... Dock en amerikansk sajt
www.bestbridalprices.com/wedding-dresses-casablanca-wedding-dresses-c-1_110.html&sort=1