MAJ 2009
Jag kommer nog göra inbjudningarna under semestern i sommar (om det inte är strålande solsken såklart) - annars gör vi det mesta under jul eller nått sånt...
Jag kommer nog göra inbjudningarna under semestern i sommar (om det inte är strålande solsken såklart) - annars gör vi det mesta under jul eller nått sånt...
Det finns även jättesnygga Duni-servetter. Heter nått med linne tror jag, det är "fejklinne" men ser ganska äkta ut - de är hur fina som helst i alla fall...
Vi funderar på att skicka våra i januari, men vet inte riktigt...
Hej Lilla Fröken Fräken
Vi betalar ca 4.000 för vår lokal inkl personal, dukning, städning. De fixar även maten. Det vi står för är ev dekoration, tårta och dricka. Perfekt tycker jag.
Ser att ni siktar på pingstafton så det är nog hög tid att leta lokal - framförallt om ni vill ha egen dricka för de lokalerna är rätt så populära kan jag tänka mig. Våran var bokad för pingst 09 redan i januari i år... Var bor ni? Har kanske några tips...
Lycka till med letandet!
Lilla Fröken Fräken
Vill bara förtydliga att maten självklart tillkommer...men jag antar att du förstod det =) Vi kommer ha tvårätters för ca 300-350 kr/person.
ett år på fredag =)
hahaha lycka till i morgon =)
för min del är det fredag nästa vecka...inte idag...
Hur gick det Sweet Sun???
Sweet Sun
Så himla glad jag blir för er skull! Underbart!
kram
Ett år kvar idag. Om ett år är jag nog skapligt nervös...då är det bara en timme kvar =)
Vi har bokat kyrka och lokal. Snackat med solist. Gjort en prel gästlista.
Själv?
Linda och Hannes skrev 2008-05-26 12:28:04 följande:
Himla söt =)))
Linda och Hannes skrev 2008-05-27 10:50:30 följande: