• tingeling2

-5 kg

ha ha!!

• tingeling2

Sommargrönt: Jag kan lova dig att dina 0,7 kommer att vara borta till nästa måndag plus denna veckas minskning... Så nästa vecka blir spännande vägning om du fortsätter så här!!!!
    Du är grym!!!!

• tingeling2

sommargrönt: Kom igen!! Bara för att jag inte gör några inlägg så betyder det inte att jag inte läser tråden. Det är bara torsdag i dag! Du skall inte väga dig förrän på måndag!! Jag vet att jag tjuvvägde mig oxå men det är inte bra att bli för fixerad, ta det lugnt. Drick mängder med vatten och tänk inte ens peta i dig nått onyttigt. Tränar du så ät dina "bonuskalorier" det kanske är dem du behöver. Du kommer att få resultat!

Själv är jag hemma och har maginfluensa...ha ha!! Fy f....n vad jag mår illa. Börjar bli lite bättre nu dock. Har kunnat peta i mej lite mat idag.

kramis

• tingeling2

Sommargrönt: Förresten kostnaden för VK är försumbar när du tänker på ditt resultat. Tänk att det finns faktiskt folk som KÖPER dyra pulver-dieter och plågar sig själva för att gå ner i vikt, när (förlåt om jag är spydig nu) det faktiskt bara handlar om att ändra livsstil. Jag har själv varit där och är säkert där fortfarande.. Kalla det gottegris jag kallar det missbrukare.

• tingeling2

Ojsan... Vad tuff jag blev..... Menar inte så illa

• tingeling2

kycklingfile ger super mycket proteiner, innehåller dock väldigt lite fett. Så då får du det problemet istället....

• tingeling2

Sommargrönt: -5kg!!!!! Jättebra, jag har försökt att klara mig utan VK:s dagbok i en vecka skall bli spännande på måndag när jag skall väga mig hur det gått!!
    hvidbrud: Ha ha!! Risken finns ju att den hänger som en säck.. (Det gjorde min) Men det finns sådana som livnär sig på att ändra klänningar!!
    Ha en skön dag i solen! Kanske det blir en Solero idag, innehåller bara 100 kcal!!

• tingeling2

Hej tjejer!

Tänker lite på er som nu är med i viktlubb.se Det gör ju inget att ni inte kommer upp i era kalorier så länge ni ligger över 1300 kalorier vilket är minimum innan kroppen går in på spar. Jag tillhör den gruppen som behöver "jumpstart" för att härda ut och jag fick 1300 kalorier "tilldelad". Detta var i början av januari nu har gått ner 12 kg (hade 10 som mål...)

Kämpar för att gå upp de två sista som jag bara rasat. Jag har nästan aldrig varit smal men det är jag nu och jag vill ha lite kurvor i min klänning!!

Men som jag sagt innan ni är jätteduktiga!! Ni kommer att vara skitsnygga lagom till första badet!!

• tingeling2

Sommargrönt: Jag tänker att du kanske satt ett ganska långsiktigt mål eller? Jag menar på VK. Man kan ändra dessa mål om man vill. Då får du lägre kallisar tilldelat dig. Jag tycker ändå att detta har räckt gott och väl och det är ju klart att man kan ha kännt lite hunger på kvällen ibland. Jag satte 10 kg på 10 veckor och fick tilldelat mig 1300, fast jag har ett ganska stilla sittande jobb. Du verkar ju vara som en virvelvind mellan träningar och jobb.. Ha ha ha!

Hvidbrud: Du är ju precis likadan du!! Ha ha! Som en virvelvind! Detta kommer gå som en dans! Fall bara inte för frestelsen (Godis, mat, tårtor....) Tänk på hur fina och SUNDA (vilket ni förmodligen renan är!!) ni kommer att vara på stora dagen i ert liv!

Njut i det fina vädret nu!!

• tingeling2

Ahhh... Det var inte kul att höra att du har problem med sköldkörteln..

Men samtidigt så om det nu kan vara till nån tröst så är det kanske inte så himla viktigt att gå ner alla 10 kg. Då din m2b älskar dig som du är!!

Plus att det ÄR snyggare och mer spännande med en kurvig brud än med en FÖR smal. Sedan vet jag att har man kurvur så längtar man efter att få vara just SMAL.

Kämpa på det är ett tag kvar och du kanske har hamnat på nån platå, eller så kanske du behöver lägga om träningen eller kanske rent av vila lite från träningen. Två kg är ju faktiskt i rätt riktning!!!!!

Sommargrönt skrev 2008-05-27 10:35:32 följande:
    Jag har inte satt ett särskilt långsiktigt mål på viktklubb. 10 kg innan den 9 augusti när jag gifter mig, så det är 10 kg på 15 veckor eller något sådant...Och jag har 1450 kalorier, nu när det blir sommar, varmt och grill och glass säsong så tycker jag att mina kalorier är lagom. Sen tränar jag ju mycket...men men. Jag har ju problem med min sköldkörtel så jag har väldigt låg ämnesomsättning. Jag får nog nöja mig att det går neråt alls...Men bara 2,1 kg än så länge...Kommer inte klara 10 kg innan bröllopet. *Ledsen*
Svar på tråden -5 kg