• Mikabella

-5 kg

Hahah...kan ju bli lite väl svettigt kanske! ;) Ok du slipper :)

• Mikabella

Smartan: Riktigt bra sida! Tack!!

• Mikabella

Sommargrönt: En liten bit tycker jag att du kan få :) Liten! Inte slarva :) Är lite bra att laga tårtan själv, för då blir man liksom lite mätt bara av att känna lukten o se tårtan :) Själv får jag hem 5 olika sorters provtårtor imorgon..puh!...får bli teskeden. Kankse man skulle göra som Kylie M o äta med barnbestik? Tänk vad man får hålla på att pilla för att få i sig någon... ;) Kanske effektivt?

• Mikabella

Sommargrönt: Bra jobbat :) Skönt! Inget slarv i helgen nu då? ;)

• Mikabella

Nu vecka o nya friska tag :) Idag får det bli cyklen. Härligt med värmen ute!

Sommargrönt: Klart du förtjänar lite glass!! Lindyhop är ju ingen enkel match kan jag tänka! Vad roligt. Hoppas att kursen gick riktigt bra :)

• Mikabella

Sommargrönt: Åh vad jobbigt! Dumma danskursen! Inget kul att bli så besviken ju :( Ush. Jag håller tummaran och puffar lite på dig så att du orkar en lite längre promenad ikväll :) kanske har en liten trädgård att röja i lite? Jag var ute hela dagen o röjde igår...är helt slut :) Men lik förbannat står våg o cm stilla...GRRRRR!

• Mikabella

Alexiis: Det vill jag oxå veta. Jag är värdelös :( Känner mig så tjuvtjock o har kört fast...

• Mikabella

Alexxis: Gör det! Jag går varje morgon till mitt jobba. Tar ca 60 min i rask takt. Jätte skötn. Det bästa är att man inte behöver ge sig ut på kvällen...om man inte är duktig o går en extra sväng eller gör som jag o går hem oxå :) Rekomenderas! Man blir så mycket piggare på jobbet oxå :)

Hvidbrud: Bra jobbat! kanske man skulle försöka sig på lite pilates :) Har haft möte m guldsmeden igår o han ska sätta igång med mina ringar idag! Spoännande!! Vill ha dem nu direkt!

• Mikabella

Går sådär...Segt...typ 0,6 ner bara...Svårt att få det att gå bort på "rätt" ställen oxå...Är inge kul just nu..Håller väl på att bygga muskler o då pekar ju inte vågen neråt...puh...Men men piggare o mer alert blir jag av alla promenader :)

• Mikabella

tack sommargrönt :)Har tagit 3 veckor...är väl lite otålig kanske...Ska lära mig att använda måttbandet istället! Man blir lätt slav under vågens makt... ;)

Svar på tråden -5 kg