-5 kg
Hahah...kan ju bli lite väl svettigt kanske! ;) Ok du slipper :)
Hahah...kan ju bli lite väl svettigt kanske! ;) Ok du slipper :)
Smartan: Riktigt bra sida! Tack!!
Sommargrönt: En liten bit tycker jag att du kan få :) Liten! Inte slarva :) Är lite bra att laga tårtan själv, för då blir man liksom lite mätt bara av att känna lukten o se tårtan :) Själv får jag hem 5 olika sorters provtårtor imorgon..puh!...får bli teskeden. Kankse man skulle göra som Kylie M o äta med barnbestik? Tänk vad man får hålla på att pilla för att få i sig någon... ;) Kanske effektivt?
Sommargrönt: Bra jobbat :) Skönt! Inget slarv i helgen nu då? ;)
Nu vecka o nya friska tag :) Idag får det bli cyklen. Härligt med värmen ute!
Sommargrönt: Klart du förtjänar lite glass!! Lindyhop är ju ingen enkel match kan jag tänka! Vad roligt. Hoppas att kursen gick riktigt bra :)
Sommargrönt: Åh vad jobbigt! Dumma danskursen! Inget kul att bli så besviken ju :( Ush. Jag håller tummaran och puffar lite på dig så att du orkar en lite längre promenad ikväll :) kanske har en liten trädgård att röja i lite? Jag var ute hela dagen o röjde igår...är helt slut :) Men lik förbannat står våg o cm stilla...GRRRRR!
Alexiis: Det vill jag oxå veta. Jag är värdelös :( Känner mig så tjuvtjock o har kört fast...
Alexxis: Gör det! Jag går varje morgon till mitt jobba. Tar ca 60 min i rask takt. Jätte skötn. Det bästa är att man inte behöver ge sig ut på kvällen...om man inte är duktig o går en extra sväng eller gör som jag o går hem oxå :) Rekomenderas! Man blir så mycket piggare på jobbet oxå :)
Hvidbrud: Bra jobbat! kanske man skulle försöka sig på lite pilates :) Har haft möte m guldsmeden igår o han ska sätta igång med mina ringar idag! Spoännande!! Vill ha dem nu direkt!
Går sådär...Segt...typ 0,6 ner bara...Svårt att få det att gå bort på "rätt" ställen oxå...Är inge kul just nu..Håller väl på att bygga muskler o då pekar ju inte vågen neråt...puh...Men men piggare o mer alert blir jag av alla promenader :)
tack sommargrönt :)Har tagit 3 veckor...är väl lite otålig kanske...Ska lära mig att använda måttbandet istället! Man blir lätt slav under vågens makt... ;)