• alexiis

-5 kg

hmm..de har ja inget svar på..kanske e de så att kroppen behöver alla delar av kostcirkeln för att fungera som den ska=)

Hur går de för alla?

imon e de vägning..tror inte de har gått bra denna veckan. Så nästa vecka blir de strickt schema.. blää...

• alexiis

-0,9 kg denna veckan..shehoo=) Målet till nästa vecka får bli att komma under 58 kg. Ligger nu på 58,6...

dags för promenad nu innan jobbet=)

• alexiis

idag har varit en bra dag. Ätit yttigt och tränat ordentligt på gymmet. Ska springa vårruset i maj så e verkligen dags att börja träna=)

hur går de för er andra? visar vågen neråt??

• alexiis

ja de e inte lätt att undvika att äta när man e hos svärföräldrar, morföräldrar eller liknande=)

Idag har jag en ätardag... ska ut och äta med sambon och gå på bio..så då blir de lite godmat och lite gotte till filmen=) Känns helt okej ändå för jag har bestämt att det är bara idag och i helgen blir de nyttig mat och INGET godis...

Hur gör ni? har i en ätardag eller e i så duktiga att ni kan udnvika det hela tiden??

• alexiis

hej alla... håller fortfarande på och kämpar. Tyärr pekar inte vågen neråt. Hoppas på resultat nu på måndag annars vet ja inte hur länge ja orkar hålla på. Äter nyttigt ch kalorisnålt och tränar.. troligen är väl bovet i dramat mina fria helger.. men denna helgen ja försöka hålla på mig=)

kämpa på alla!

• alexiis

åh fy..åkte på magsjukan i helgen.. inget roligt. Har inte kunnat äta på hela lördagen och söndagen...inget kul.
    Idag har ja fått i mig en halv hamburgare... ska försöka äta ngt till ikväll...

ska oxå försöka ut o gå en liten promenad..måste ju få lite frisk luft!

• alexiis

fråga: ungefär hur många kalorier äter ni per dag när ni försöker gå ner i vikt?

• alexiis

mikabella: samma här.. inget händer på vågen och motivationen börjar tryta. Är på god väg att starta ngn idiotisk diet för detta "nyttig mat och mycket motion" funkar tyligen itne för mig just nu.... unnar mig allt för mkt tydligen. Känns som jag lever lite efter allt eller inget principen...antingen äter jag ingenting eller så vräker jag i mig.. bläääää

• alexiis

hej alla..vad duktiga ni e=)

jag sitter och funderar på att börja ställa kl 40 min tidigare om mornarna så ja hinner gå till jobbet..e ca 4 km... Börjar ju redan kl 7 så de blir tidiga mornaar isf... tror nästan ja gör de=)

• alexiis

jag gjorde det..gick långa hållet till och från jobbet..e sammanlagt 9 km..så e ju helt okej=) Har inte livit ngn mer träning idag men har enast ätit ca 1000 kcal så bord eju innebära en minskning runt magen=) alla bäckar små=)

• alexiis

jaaa de va såå skönt=) kände mig superpigg när ja kom fram! hoppas de håller i sig!

• alexiis

ja vet inte riktigt hur de går.. ja superstrtade denna veckan emd 2 dagars magsjuka så hoppas den har tagit ett skjuts neråt=)haha
    Nej men skämt å sido så har jag verkligen skärpt mig denna veckan.. så hoppas på resultat på måndag=) Har sedan starten lyckats kämpa mig ner ca 2 kg...

hur går de för di??

• alexiis

tonfisk, keso, kyckling, bönor! de innehåller mycket proteiner! HAHA tror itne ja hjälpte dig så mycket...e ju inte världens roligaste mat att trycka i sig massor av=) Men om du äter tex en sallad till lunch med tonfisk eller räkor eller kyckling så tror ja du märker att du äte rlite mer av proteinerna just för att hålla dig mätt! Tipset kanske oxå är att äta bara lite emr av proteinerna varje gång..då får du ju ihop mycket till slut..tex en extra skinkskiva på mackan...

• alexiis

hej alla=) nu har ja gåt ner 3,2 kg sen jag började! Vägde mig imorse, så skönt att vågen pekar neråt=)

Har tagit längre tid än jag trodde och jag har uu fortfarande 1,8 kg kvar till 5 kgsgränsen..men men när ja e nöjd slutar jag!

Inhanlade detox i måndags så nu kör jag med det oxå. Det ska jag dricka i 20 dagar så tills dess ska ja fortsätta med mitt nyttiga liv. Sen får de räcka men hysterin och då ska ja försöka gå över till ett sunt liv och hoppa över frossafa sen som jag annars brukar hamna i=)ghih

Idag gör jag ett undantag från reglena, ska äta thaimat med sambon till lunch innan jobbet...gott!

Kämpa på nu=)

• alexiis

gud va alla e duktiga!!

själv e ja i en svacka nu, motivationen tryter. Försöker hålla vikten nu ist och satsar på att at de sista 2 kilona när motivatioen faller på. Ska ha semester i en vecka from fredag och då lär de int va lätt att hålla igen...så håller ja vikten är ja nöjd!

va nere på stan o köpte sviindyra jeans igår, så för mkt kan ja inte gå ner=)

fråga till er som räknar kalorier: hur många kalorier lägger ni på respektive mål om dagen?? dvs frukost, lunch, middag och mellisar??

• alexiis

detta kallar jag karaktär:
    körde förbi willys på hemvägen..RÅKADE köpa glass och chokladsås..HHAH så nu ska ja få det ur systemet och imon e de hårda bud igen... vill iaf ner ett kg till..då hade de nya jeansen suttit perfekt=)

Aja.. ni andra e duktiga iaf=)

• alexiis

oj va duktig du e AJFC!! där ligger ja i lä=)

• alexiis

Sommargrönt: Oroa dig inte!Av egen erfarenhet vet jag att det kan vara så vissa veckor, speciellt i början, och sen helt plötsligt så visar vågen massa minus!Kämpa på så kommer du se resultat, du e ju jätteduktig!

nu ska ja ut och gå min promenad, tar emot då de va fest igår men men ut ska ja=)

Svar på tråden -5 kg