-5 kg
Jag vägde 57..vill ner till 53 typ...är kort...Sega sista tråki dumma pluffs kilon! Arrrrghhh! Tack för tips dock :) Kämpar på!
Jag vägde 57..vill ner till 53 typ...är kort...Sega sista tråki dumma pluffs kilon! Arrrrghhh! Tack för tips dock :) Kämpar på!
Förlåt...var kanske lite klantigt uttryckt...Menade inget ont...Du är så snäll :) Dvärg haha ja nästan ;) Nä skämt åsido.. 157cm..hmm BMI kanske på 23 då va? Vet inte riktigt...
Vi får inte gå ner för mycket...Kurvor är ju underbart! Kvinnligt! Lagom är bäst.
Hittade denhär länken... Var det ingen här som var intresserad LCHF-dieten? Fick för mig det...Kul grej att göra med några vänner iaf :) av www.rentachef.nu/news.shtml
Mmmm solero. Vill jag oxå ha :) Måste ju lyxa lite ;) Ville bara önska er alla en riktigt glad, varm o skönt pingsthelg! Kramar till alla rara människor på denna tråden :)
Hej alla. ni kämpar på ser jag. Är lite farligt på helgerna nu när det är så fint väder...Lätt att dricka ett glas extra vin till den grillade maten.
Trampade på en jätte vass sten i lördg o undersidan av min fot blev inte så glad :( Åhhh har inte kunnat gå fören idag. Har haft abstinens. Var sååå skönt att gå min timme idag igen. Har börjat mixa med cykel. Går till jobbet, tar cyklen hem o så tvärtom dagen efter. Effektivt!! Känns inte så tjatigt då.
Gick med i Viktklubb i måndags. Roligt o väldigt intressant! Verkligen bra! Är verkligen bra o roligt att hänga på denhär tråden för att få motivation o massor av bra tips! Tack alla!
Bra jobbat!! Jag har "bara" 6,5 km till jobbet. Blir ju 13km på en dag iaf...Lättviktare i jämförelse med dig ;) Är verkligen bra att cykla(gå varje dag. man tänker liksom inte på att man tränar :) Jobbar i butik o slutar så sent, känner att jag inte har tid/ork att gå på gym på kvällen. Skönt att komma ut oxå efter en lång dag på jobbet! Pepp pepp o kämpa på! Du är väldigt duktig!
AJFC: Välkommen.
Jobbade över till 22 igår o är på jobbet kl 07 idag. Ush vad jobbigt det var att motivera sig till att gå 7 km imorse..men jag gjorde det!
är så roligt om att läsa om allas framsteg. Får iaf mig att kämpa lite hårdare o inte lägga ner trots stillastående våg o ett måttband som vägrar gå ner i cm :( Är piggae iaf o det är ju alltid något.
Sommargrönt. Jag är oxå med i viktklubb o äter oxå mindre än vad de säger...ska äta 1760 kcl om dagen men äter runt 1500 som mest. Är svårt. "Lilla gröt frukosten" är ju sjukt stor! Gröt, frukt, messmör, smörgås...puh orkar inte.
Låter itressant! Är själv ofta svullen o sammlar lätt på mig vätska. Känner mig lite tjuvtjock :( Är det en speciell kur eller ett hopkok som du kommit på själv?
Ville bara berömma dig för din cykeltur igen! Verkligen jätte bra gjort. Ska du försöka göra det regelbundet?